Całkowita liczba wyświetleń stron ;

sobota, 8 września 2012

`Tak właściwie.. mam wyjebane kto co o mnie gada ;-****

Uwielbiam te kurwiska, które wiedzą o mnie więcej, niż ja sama.
Po co kłamać skoro wystarczy mówić prawdę aby nam nie wierzono .

*Z tych 'prawdziwych' zostali tylko Ci, których bym się nigdy nie spodziewała. 

*Przyjaciel - osoba równie chora psychicznie !

*Przyjaciel to ten, który stanie z tobą na ławkę, pomaluje całą twarz na zielono i zacznie śpiewać najbardziej wieśniacką piosenkę.


*Z reguły bardziej pamiętamy ludzi, którzy nas skrzywdzili niż tych którzy nam pomogli.

 `Wyjebane mam na to, kto co za plecami gada. Masz mi coś do powiedzenia? W cztery oczy sprawę załatw !


*A Wyciągnij Suko Ręce Po To Co Moje. A Przysięgam Że Ci Je Upierdolę!

*Specjalnie dla Ciebie ugotowałam zupkę z muchomorów, poczęstuj się suko.

*Przepraszasz ? Hm , to ja Cię kurwa zabiję , a nad Twoim grobem szepnę ' przepraszam ' . Wybaczysz ?!


`Przez jakie "H" pisze się charakter? Chuju, powiedz .. `



*Zasługuje na Twoje 'przepraszam' tak samo jak ty na moje 'Spierdalaj' .

*Nie odnosisz czasem wrażenia, że jesteś chujem?

*Mam płakać i błagać, żebyś mnie kochał? No śmieszne, spierdalaj.


`Zanim kurwa coś powiesz wypluj wybite zęby..



*Ja nie jestem chamska, po prostu nie lubię być sztucznie miła dla osób, za którymi specjalnie nie przepadam.

*Tak, popełniłam błąd, ale nie podchodzę do życia kurwa z instrukcją!
 

*Nie urodziłam się jako wredna suka. Kiedyś byłam całkiem sympatyczna. To życie nauczyło mnie dystansu.
 

*Nie wiem, czy to dobrze, ale rzadko słucham opinii, bo mało mnie obchodzi to, co mówią inni.

*Nie jestem idealna bo nie lubię różowego . Nie zachwycam się każdym Twoim golem i nie chodzę za Tobą krok w krok . Nie noszę miniówek ani wysokich szpilek . Nie mam tlenionych blond włosów , a moje usta nigdy nie były pomalowane żadną szminką . Nie mam 5 centymetrowych tipsów , mogłeś uprzedzić , że gustujesz w pustych panienkach . Nie robiłabym sobie nadziei . .
 
`Nie ciesz do mnie mordy, bo i tak Cię nie lubię.


 
*Ej co ty?! Lepszą kurwę niż jesteś zgrywasz?!Od kiedy suczko ty taka wrażliwa?! No pokaż kurwa na co cie stać!? Uderz mnie w twarz, wyzwij od szmat,a ja i tak suko wybuchnę ci śmiechem w twarz !!

*Kup sobie mózg dziewczyno, potem kolejny błyszczyk. 




- jesteś szmatą!
- a ty to co, może mop ?



*Wiesz co jest zajebiste ? Że nie potrafię być taką szmatą jaką ty jesteś .

*Nie bądź taka do przodu ,bo ja mogę złamać cię w pół -.-.




`Dorośnij, albo się zamknij.


*Szkoda, że nie wiesz, jak bardzo boli takie olewanie w chwilach, gdy ktoś Cię potrzebuje.

*Życie można zmarnować na wiele sposobów. Alkohol jest tym najprostszym.

*Jeśli zauważysz, że pierdolę sobie życie przez następnego skurwysyna, to mnie po prostu jebnij.

*A gdy chcę się pośmiać, patrzę na wasze gęby i słucham waszych nędznych słów.



Kocham Cię tak że bunga bunga, waka waka i eh, eh .


*Bycie singlem teoretycznie jest fajniejsze, ale z czasem zaczyna Ci brakować bliskości, czułości, miłych rozmów, spacerów i przede wszystkim tej pieprzonej świadomości, że jesteś dla kogoś cholernie ważną osobą.

*Myślisz , że jak staniesz przede Mną chwycisz mocno za rękę , spojrzysz Mi w oczy i błagalnym spojrzeniem poprosisz o wybaczenie za to , że zachowałeś się jak rasowy skurwiel , to Ci wybaczę? Tak Kurwa. Masz rację. Wybaczę , a potem jebnę w twarz i powiem spierdalaj!

*Czasem żałuję, że kogoś poznałam patrząc na to, co teraz odpierdala.


Nie jestem idealna. Lubię przeklinać, chodzić zakazanymi drogami, za dużo wypić i kochać skurwieli lubię.



*W moich żyłach płynie taka głupota, o której nawet naukowcom się nie śniło.
 

*Nie tłumacz się - przyjaciele zrozumieją , a wrogowie i tak nie uwierzą ..

*Przyjaciele - jedyne osoby mające własne problemy, lecz będące w stanie rzucić je i zająć się Twoimi.

*Dobry melanż jest wtedy, kiedy jedziesz nad morze, a po przyjeździe do domu zdajesz sobie sprawę, że nawet nie byłaś na plaży.



______________




 Ema :D I jak Wam się podoba nowy post ? :D Mi się wydaje trochę słaby ;) no ale czekam na waszą opinię ;> . WIĘCEJ KOMENTARZYYY !! - Słabiutko .. Proste -> nie ma komentarzy - > nie ma postów ;) .. POOZDROO /CLAUDIQQ

+

MASZ FACEBOOKA POLUB MOJE STRONY :









Poszukuję adminów do tych powyższych stron -> chętne osoby piszcie do mnie na Gadu ;) . 44368540


13 komentarzy:

  1. Anonimowy17:52:00

    Zajebise opisy :D dłuższy czas czekałam na nowe opisy ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy09:36:00

    zajebisteee ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:14:00

    Zajebiste opisiki < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wszystkie <3 Kocham tą notkę ;D

    zapraszam do mnie :)
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super, podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog ;3

    Przepraszam za to, ale czy może
    dołączyć do obserwatorów mojego bloga
    Odwdzięczę się. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy09:09:00

    It improves blood and oxygen flow to the muscles that
    are recovering from the prior hard workout. The reason this is important is because you will have
    a stronger knowledge base and bag of tricks to keep you going on the rougher days.
    If the answer is I''''''ll do whatever takes''''''''.


    Also visit my webpage http://fitnesstipsonly.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:35:00

    My spouse and I stumbled over here coming from a different web page and thought I may as well check things out.
    I like what I see so i am just following you.
    Look forward to looking over your web page repeatedly.


    My homepage :: visit the following site

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:49:00

    Their workout routines are even available on i - Tunes for a small fee.
    Protein has a number of benefits, including increasing your metabolism.
    I am aware this seems enjoy ridiculous advice - Get real if
    you may possibly just flip a switch and enjoy
    exercise you would certainly, right.

    Here is my webpage - fitness tips at work

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:22:00

    Laughter is a best solution of fear, anger and boredom.
    I can also would suggest taking a few minutes to successfully
    snicker not to mention grin available at funny pictures ( imagenes de humor ) and then funny videos (
    videos divertidos ) to assist you in the quest with cheer in addition to stress reliever.
    Make your Myspace profile look cool and leave your friends
    Funny Myspace Comments and Glitter Graphics.


    my blog post - funny pictures and sayings t-shirts

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy00:08:00

    Zakochałam się w twoim blogu! <333

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .