Całkowita liczba wyświetleń stron ;

piątek, 25 maja 2012

Jebnij smajla, że tak pierdolnę poetycko.

- Musze mieć te szpilki, są zajebiste.
- Zajebisty to będzie twój ryj, jak się w nich wyjebiesz. ;D


To że lubię się najebać do zgonu, uwielbiam dresy i za duże bluzki oraz bluzy, przeklinam jak mało kto i kocham rap nie znaczy, że jestem gorsza od ciebie pusta lalo. Jestem lepsza bo wiem w chuj więcej od ciebie o życiu, a nie o tym który puder ma ciemniejszy odcień.
 Siema! Jak chcesz o mnie gadać, to gadaj, nie bronie. Tylko nie rób tego wtedy suko, gdy ja stoje tuż za rogiem.

Z takim ryjem jak Ty,  to moja babcia przed wojną wstydziłaby się gnój wyrzucać .


Bo jedyne, co możesz teraz zrobić, to opalać się w mojej zajebistości. ;D


 Fałszywość - choroba XXI w. -.-


Minęło kilka lat, pełno ludzi, więcej szmat.


Nie raz jak patrzę na tą dziewczynę, to zastanawiam się.. Czy ona ten tynk - na ryj kładzie szpachelką.


 Od urodzin, aż do śmierci pozytywnie pierdolnięci. ;D


Jestem stworzona do rozpierdalania tobie życia. 


Nie ma co się dręczyć. Trzeba zamknąć ten rozdział, zapomnieć, wymazać, wykasować, odkochać się, pozbyć się pliku z własnej pamięci. Trudno. Było. Minęło. 


Myślisz, że jestem wredna ? To szczerość kotku . ♥


Mimo to, że mówię ''Okey, rozumiem'', za chuja Cię nie ogarniam .


A kiedy staniesz z nią na ślubnym kobiercu i wypowiesz słowa ‘Póki śmierć nas nie rozłączy’, podejdę do Ciebie i zaśmieję ci się głośno w twarz.. 


Na pasztecie pisało, że termin skończy się w dwutysięcznym trzynastym. My zginiemy, pasztety zostaną. Masz szansę Mała.


 Wpisz w google Dziwka i poczytaj kilka słów o sobie.



Aniołku bolało Cię jak spadłaś z nieba ? Bo patrząc na twoją mordę to musiałaś ostro zapierdolić o ziemie. ;D


Mam żal do Boga, że takie ścierwo jak Ty żyje.

 Ludzie o identycznych charakterach odpychają się jak magnesy. Dopiero gdy jedno odwróci się dupą do drugiego, zaczyna się przyciąganie.


 Miłość to miłość. A mi dane jest wyjebane. 


 Żeby zmyć tą warstwę tapety, musiałabyś szorować twarz przez pół dnia gąbką drucianą.

 - Malujesz się ? ;D 
- No tak. :)
 - Aaa, bo nie widać. ;]
- No to chyba w sumie dobrze. :D 
- Nie to nie dobrze... To oznaka, że już nic Ci nie pomoże. ;D
 Ostatnio zaczęłam jarać się faktem , że dostałam od Boga tak zajebistych przyjaciół . ;*


 Jak widzę twoją dziewczynę to mam ochotę wysłać sms'a o treści POMOC.. 

   
No cześć, znowu piszę o Tobie. Już ostatni raz, mam nadzieję. Posłuchaj mnie kolego, bo postaram się  wypowiedzieć zwięźle i na temat tak, żebyś już nie mógł się sycić moim słowem. Spierdoliłeś to, wzdłuż, wszerz i po skosie. Przejebałeś naszą znajomość, a ja wyrosłam z Ciebie,jak małe dziecko z pieluch. Było fajnie, nie przeczę, ale nie mam już na Ciebie takiego parcia. Sam wybrałeś to zakończenie, a ja pozwalam ci iść. I błagam Cię, nie wracaj po raz enty, nie wymyślaj beznadziejnych wymówek, bo mnie już nie ma.
 Dziękuję.



 Boooshhee ♥.♥ Jak ja zaniedbałam tego bloga .. ;/ Postaram się częściej dodawać posty. Teraz Prooblemyy szkoła, zdowie .. ehh . Wakacje za 35 dni ♥ Ajj, Już się doczekać nie mogę . Dziękuję za komentarze i oczywiście wejścia już 10150  ;] Pozdro .

Claudiq

7 komentarzy:

  1. Przecudowne <3
    Mogę pożyczyć : No cześć, znowu piszę o Tobie. Już ostatni raz, mam nadzieję. Posłuchaj mnie kolego, bo postaram się wypowiedzieć zwięźle i na temat tak, żebyś już nie mógł się sycić moim słowem. Spierdoliłeś to, wzdłuż, wszerz i po skosie. Przejebałeś naszą znajomość, a ja wyrosłam z Ciebie,jak małe dziecko z pieluch. Było fajnie, nie przeczę, ale nie mam już na Ciebie takiego parcia. Sam wybrałeś to zakończenie, a ja pozwalam ci iść. I błagam Cię, nie wracaj po raz enty, nie wymyślaj beznadziejnych wymówek, bo mnie już nie ma.
    Dziękuję. < ---- ten opis ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sieeeemaa , Pożyczyć tzn ? emm na bloga dodać niee .. (sory) ale na opis na gadu , na fejsa Oczywiście ;] Pozdro .

      Usuń
  2. malina.19:48:00

    UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA *.*
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KURWA <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:39:00

    Superrr ,,,, \
    Ten blog jest Sweett ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham te Twoje wpisy. mają w sobie coś takiego, co do mnie przemawia. pisz dalej i nie marnuj swojego talentu, bo z tego co wiem, to Ty wymyślasz te opisy. prawda?

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .