Całkowita liczba wyświetleń stron ;

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

`Szanuj moje zdanie bo nie lubię się powtarzać ! .

` ωσℓє мσנє тяαмρкι, ℓυźиє ѕρσ∂иιє ι zα ∂υżą вℓυzę иιż тωσנє ѕzριℓкι, мιиιóωє ι σв¢ιѕłą вℓυzкę, α ∂σ тєgσ тσиę тαρєту иα ρуѕкυ. ♥ 

`Wiesz co chętnie bym z tobą rywalizowała, ale rozpierdalam Cię na starcie ;)  Wybacz -,-  . 

   `Przepraszam za to, że jestem szczera, że szukam własnego sposobu bycia.! Mało mnie obchodzi zdanie innych jestem sobą i taka będę albo to akceptujesz albo żegnam  .

 `Pieprzyć tych, którzy każą Ci się zmieniać. Albo zaakceptują Cię taką jaka jesteś, albo niech spierdalają. Proste.
`Jebnę kurwa smajjla i będę udawać że u mnie jest wszystko dobrze.. <zajekurwabiście> 
`Mam wyjebane na wyjebane.! hahahahah ogarniasz.? 
`Tak pustej , tępej, jebniętej , suki nie widziałam. Te Twoje brązowe włoski, oraz czarna kurwista kredka na oczach, wraz z tą toną tapety na mordzie, są gorsze, od Twojego krzywego ryja.
`Bo ja robię to co chcę, co w życiu jara mnie ;d
`Wszyscy wariaci mówią, że są normalni

  ` Za późno. Już nie musisz o mnie walczyć. Dziękuje.
`Ewidentnie powinnam przyjebać Ci w twarz,ale mało czym różni się od dupy i boję się o pomyłkę.
`Ja ci mam zazdrościć.? Niby czego cycek na wierzchu i 3 kg tapety na twej mordzie..no napewnoo .
No idź już, bo inne będą zazdrosne chamie !
` "Rób co chcesz" - 3 słowa które sprawiają że kompletnie nie wiesz co robić .
Słuchaj suko .. On należy do mnie i tylko do mnie . Więc przestań się do Niego ślinić jak pies na widok kiełbasy !
`Nie jestem typową kobietą jak większość,patrze w lustro i doceniam własne piękno..Jeśli go nie widzisz masz ziomuś problem.. ;)
`Mam ochotę podejść do Ciebie, wziąć Cię za rękę, i naprawić wszystko co spierdoliliśmy .  
`Uwielbiam weekendy. Dni, kiedy jestem tylko dla przyjaciół, bez makijażu, z nieładem na głowie i sercem na dłoni. Nie muszę przejmować się nauką, rodzicami, a najważniejszą rzeczą jest jak najszybsze upicie się do granic wytrzymałości.
`Gdyby amfetamina miała właściwości umożliwiające wymazanie z pamięci skurwielów - Jechałabym na niej codziennie .
`Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro.
 
`I chroń mnie Boże żebym nie złamała 5 przykazania dekalogu kiedy ujrzę tę szmatę ! -Bo kurwa nie ręczę za siebie..
`Są ludzie,których doceniamy dopiero wtedy gdy odchodzą bezpowrotnie .
`Teraz widzę ile się pozmieniało, ile już stracone,ile się zjebało...
`Bo wyróżniamy trzy typy dziewczyn: plastik -(szmaty), pod plastik (udające zajebiste) i te naturalne (które są zajebiste z natury) ! -Ty zaliczasz się do tych pierwszych ;d
`Myślisz, że jesteś numer jeden, jeden leży blisko zera ;d ;)
`Wybaczenie Tobie tego jak mnie potraktowałeś jest tak trudne jak powiedzenie literki B z otwarta buzią.
`Dziewczyna zaliczająca wielu facetów jest nazywana dziwką, a facet zaliczający dużo lasek jest uważany za jakiegoś maczo lol.. nie ogarniam.! 
Jestem miła i pogodna ;P , ale jak jestem wkurwiona to ..  bez kija, człowieku nie podchodź ;D
`Chcesz to się staraj. nie ? 
-to spierdalaj. ! 
 
`Wszystko mi przeszkadza. Cały świat mnie uwiera i gniecie. Szkoła, dom i ten wieczny syf - ucz się, wracaj do domu, bądź grzeczną dziewczynką, sprzątaj, słuchaj, milcz.
`Prawda boli, szczerość rani, kłamstwo uzależnia...
`Odszedł? Uśmiechnij się o jednego frajera mniej w Twoim życiu !
Traktuje Cie tak, jak Ty traktujesz mnie. Proste.
 
_________
 
I to na dzisiaj tyle przepraszam was że tyle nie pisałam ale postaram się nadrobić Hyhy . Pozdro i miłego czytania ;3 
 
Komentujcie !!
 
Bye ! ;333 

20 komentarzy:

  1. Anonimowy19:48:00

    Megaa ten post napisałaś i wybaczam ci, że z taką długą przerwą! ; ))
    Opisy są Bistee , naprawdę ! ;]]

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty post KOCHANA ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:02:00

    Blog Spox . Dodaj post o osobach fajnych . Albo o pseudo przyjacielach . Tak wiem już jeden był ale dodaj jakieś jeszcze . ;3 Thxx .

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszeczkę się na ten post naczekałam ;D
    Świetne opisy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste i tyle ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:40:00

    bardzo fajny czekam na kolejny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog!Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  8. super muza i jestem z tobą jeśli chodzi o luźne spodnie, trampki itp ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No To Good ♥ ;)

      Pozdro ;3

      Usuń
  9. Jak zwykle super opisyy :)

    Zajrzyj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne cytaty :) zapraszam do mnie :D
    http://najamajke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:07:00

    Zajebisty xd < 33

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! :D
    Użyłam kilka opisów, jeśli można ;>
    dodaję! :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaaaaaaaaaaaa <3
    Genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21:04:00

    Opisy Mega <3 Uwielbiam !!! ; ****

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:00:00

    dobree :P

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .