Całkowita liczba wyświetleń stron ;

wtorek, 24 kwietnia 2012

Rób co chcesz byle nie pójdź na dno. !!

Pozdrawiam wszystkie szmaty, które próbują zniszczyć mi życie 
 kurwa ! 

Czemu dziś jestem tak niemiła? 
-Bo wyczerpał mi się pakiet dobrego wychowania, więc spierdalaj i mnie więcej nie wkurwiaj. 


Urodziłam się ze zbyt małą ilością środkowych palców, by pozdrowić nimi wszystkich fałszywych ludzi .


Gdyby ktokolwiek czytał mi w myślach to gwarantuję, że nie wytrzymałby nawet kilku minut .


Odpierdol się od niego albo 'uno momento wpierdolento' ! . ;)


Jeśli raz wystawił cie przyjaciel To na bank zrobi to po raz kolejny. Kopnij go w tyłek i poszukaj lepszego.


Nic nie jest tak,jak powinno i chuj w dupę optymizmowi. 

Trzeba ryzykować, żeby gdzieś dojść.


 Nie trzeba być tak samo nieogarniętym i szalonym jak ja , żeby mnie polubić , ale to by było bardzo pomocnee . ;D

Zbyt często to.. Co ważne i bardzo ważne, jest przez nas niezauważane i niedostrzegane, później zbyt często jest za późno.. :< !


Mówiłam już, że nienawidzę fałszywych ludzi?


Bo nikt mi nie będzie mówił, że jest trochę dziwna. Bo ja nie jestem dziwna, ja się po prostu różnię od wszystkich normalnych szarych nastolatek, które nie maja własnego słowa. ;) 


To mój żywioł, zniszczyć, zdeptać, rozkurwić .


Nie ogarniam mojego własnego, pojebanego, idiotycznego, stresującego, frustrującego i cholernego życia ..


Chociaż Cię kocham, to nie toleruje tych szmat z twojego towarzystwa >.<


Po każdym dniu trzeba postawić kropkę , odwrócić kartkę i zacząć na nowo.


Choćbyś się starał w chuj, czasem to wszystko na nic...


Tak. Jestem wielką damą, egoistką, pesymistką itp. Ale wiem, że w życiu trzeba liczyć na siebie, bo nikt za ciebie nie będzie żył..


 Daj mi bucha, flaszkę tequili i 5 minut. To opowiem Ci o swoim życiu..

 
Przyjaciele to rodzina, którą sami sobie wybieramy x3


Łóżko , słuchawki i żyje się lepiej .


Jeśli odejdziesz to potem już nawet nie wracaj. Nie będziesz miał po co. 


Twoje dwa ulubione słowa : `Mam Wyjebane.`
 Wiesz, to czasem nie wystarcza. O niektóre rzeczy trzeba się nieustannie starać, trzeba o nie walczyć ! .


Jak bym mieszkała razem z moimi znajomymi, to ten dom nazywałby się psychiatryk.


Krzyknij : "Ej Ty" , A Nikt Się Nie Odwróci. Krzyknij : "Ty Chuju" , A Odwrócą Się Wszyscy. 


Żyjemy w świecie gdzie niewłaściwe trampki czynią z człowieka wyrzutka .


Jak byłam w twoim wieku to grałam w gumę na boisku. Ty skaczesz na gumę, co weekend w innym łóżku - I to nas różni mała. ^^

Nie jestem idealna, czasem za dużo przeklinam, pyskuje, mam trudny charakter, więc jeżeli ci coś nie pasuje to wypierdalaj . :)


Mam alergię na Twój ryj. :o !


Kurwa , wbrew pozorom to ja też mam uczucia.

Ubrać trampki, zadurzą bluzę, stare podarte rurki, wziąć frugo i zapomnieć o świecie ;DD

Jestem wredna, arogancka, niemiła? Być może. Ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych.Trzeba się dostosować. 


Istnieje zbyt mało przekleństw, by wyrazić moje zdanie o Tobie.


- Tak na prawdę jestem miła, spokojna, kulturalna.
- Serio.?
- Nie, spierdalajj.! -.-

 
Mam ochotę się upić , nawalić , uchlać , najebać . wszystko jedno. Byle tylko znieczuliło.


`Urodzeni do imprezowania , zmuszeni do nauki .

 
Nikogo i tak nie obchodzi, co Cię boli, z czego się cieszysz, dlaczego płaczesz.  


Bądź sobą, a nie tanią, pospolitą, wyuzdaną wersją szmaty, bo tych egzemplarzy są miliony na półkach .
 Lubię ten stan w którym się śmieję z nie wiadomo czego :O , odwalam i jest zajebiście  !! ;)

_________
Siema ! Znowu dawno nie pisałam ale nie miałam  czasu ;] Nie wiem kiedy dodam kolejnego posta ;] ale zapewne niedługo ;P Trochę musicie poczekać .
Komentujcie ! Myślę, że się podoba post ^^ 
ByEe ! ;3

10 komentarzy:

  1. Dzięki za dodanie mnie do obserwowanych :) To wielki zaszczyt. Zaglądaj do mnie często i komentuj! Z góry dzięki. Twój blog też mi się bardzo podoba!
    http://najamajke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się.. :D
    ogólnie cały blog jest ciekawy i fajne opisy. można kilka na gg?
    no-lies-just-love-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to je tu dodaje ;) Na gg .. OCZYWIŚCIE ;)

      Usuń
  3. Wielkie dzięki, że dodałeś/aś mnie do obserwowanych, jeśli tylko chcesz i ja mogę się odwdzięczyć tym samym. Zapraszam do czytania kolejnych rozdziałów, wchodzenia na mojego bloga, komentowania i polecania go. http://najamajke.blogspot.com/
    A jeśli długo cię u mnie nie było to przeczytaj streszczenie :
    Vanessa razem ze swoją przyjaciółką Alexis wyjeżdżają na wycieczkę na Jamajkę. Poznają tam Ziggiego i Billego, z którymi się wiążą. Przeżywają mnóstwo przygód i postanawiają wybrać się na kolejną wycieczkę z chłopakami. Lecą do słonecznej Brazylii, miasta Santos. Po przyjeździe Vanessa czyta sms'a Ziggiego, w którym tajemniczy "nikt" prosi o spotkanie. Van postanawia śledzić swojego chłopaka i zauważa kłótnie połączoną z namiętnymi pocałunkami, to oznacza koniec ich w związku. Wracając do pokoju na schodach spotyka Billego, który mówi jej, że Alexis zdradzała go z Ziggym. Vanessa błąkając się po ulicach Santosu spotyka Neymara, piłkarza tamtejszej drużyny. Razem wyruszają w podróż do Hiszpanii na mecz FC Santos - FC Barcelona. Podczas pobytu w kawiarni spotykają.... no właśnie kogo spotykają!?czytaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tym blogu !
    + obserwuję !

    zapraszam do siebie :
    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super opisy, będę tu wpadać. =)

    + zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i ... przydatny. : )
    Zapraszam do mnei. http://closedthebook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .