Całkowita liczba wyświetleń stron ;

piątek, 2 marca 2012

` zmiażdżę Ci system swoim uśmiechem, koleś ♥

# Przestaniesz się szmato sama wpierdalać w cudze życie, czym mam ci w tym pomóc? -,- 




# Napluć wszystkim ' kochanym ' osobom w twarz, uśmiechnąć się i powiedzieć - ' to za tą wspaniałą przyjaźń !


 

# Gdybyś teraz stanął przede mną , miałabym ogromny dylemat : dać Ci w ryj , czy pocałować ? ; ) 




# Dziewczynko, idź do najbliższych kontenerów i wejdź do tego z napisem "   plastik"    . 




# Mi do szczęścia potrzebny jest tylko dobry bit w słuchawkach .




- Dlaczego piszesz cÓkier przez 'Ó' ?
- Żeby się nie wysypał .




# Zaczekam aż zatęsknisz, wtedy powiem Ci słodkie 'Spierdalaj' . :]




# Nie jesteś moją kokainą, ani żadnym narkotykiem , jesteś moim dilerem, który daje mi każdego dnia dawkę miłości .




# Kołdra - najlepiej chroni przed złodziejami, duchami, potworami i burzami



 # Każdy, kogo znam gówno o mnie wie . ! 


# Bo wszyscy znamy kogoś, kto ma napierdolone pomarańczowego pudru na ryj ...
i zwykle jest blondynką . .
 


# Wstałam, zobaczyłam że świat jest do dupy i idę dalej spać.!




# Ty mnie niszczysz kłamstwem , ja cię zniszczę szczerością .




 # Odkąd go poznałam, zaczęłam nadużywać słów: nie ogarniam,ja pierdole, mam wyjebane .




# Dziewczyno , jesteś jak poniedziałek, nikt Cię nie lubi .








A żeby Cię zaniosło na Syberię za moje krzywdy , skurwysynie . ;o




# A teraz patrz i zobacz co straciłeś ! 


# Dla mnie największymi hardcorami na świecie są ludzie, którzy po rozstaniu i słowach''zostańmy przyjaciółmi'' naprawdę nimi są. 


# Faceci nie czują motyli w brzuchu tylko ucisk w spodniach.


 # 2 kilo pudru, 3 litry tuszu na twarzy, a Ty się dziwisz, że dużo ważysz.



# Do szczęścia brakuje mi tylko butelki frugo i takiego skurwysyna jak TY. 


# Nie ufaj szmacie, kto jest wróg a kto przyjaciel, to ci pokaże samo życie w swoim czasie .



# Żebyś w realu dawał mi tyle buziaków co na gadu wysyłasz to by było dobrze ;3


 
 # W głowie powinien znajdować się przycisk DELETE, by skasować wszystkie nie potrzebne myśli
 


# Jest coś co chcę Ci powiedzieć...
lecz boję się odmowy:

K
KO
KOC
KOCH
KOCHA
KOCHAM
KOCHAM C
KOCHAM CI

KOCHAM CIEPŁE NALEŚNIKI ! ZROBISZ ??? 





ELECTRO HOUSE :

Dj Bl3nd♥♥ :

____
  



` I to na dzisiaj koniec ;DD myślę, że się podobało :PP ii .. ludzie NIE KOPIUJCIE moich opisów .. do swoich blogów .. (tyczy się obserwujących mojego bloga) , jeżeli będziecie kopiować z mojego bloga cokolwiek do swojego . Usunę bloga. I to na tyle . ŻEGNAM . :) 

+ Mile widziane komentarze ;PP
 


14 komentarzy:

  1. super .. :) ♥

    Zapraszam do siebie na http://shoowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaiste opisy .

    Zapraszam do siebie na http://shoowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:39:00

    Fajny post tak jak zawsze :D


    P.s
    Nie usuwaj bloga przecież zawsze znajdzie się ktoś kto skopiuje i będzie miał wylne .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:16:00

    a weeeź ; d genialny blog !♥

    OdpowiedzUsuń
  5. megaa jest ten blooog ! <3
    mój:
    ma-and-me-life.blogspot.com
    mile widziane komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:05:00

    BARDZO FAJNY POST
    jak zawsze
    pozdrowienia dla autorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post! Az sie chce lata przez te zdjecia :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm...zaje.iste xD

    Jak chcesz zapraszam do mnie xp.
    www.darkness-mystery-or-live-in-akatsuki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnee ! mogę na gg jeden opis ?
    # Dziewczynko, idź do najbliższych kontenerów i wejdź do tego z napisem " plastik" .

    jest zajebisty ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na gg - oczywiście ;) po to je tu dodaje ;) // Chodzi mi o to żebyście nie kopiowali opisów z mojego bloga do swojego .

      Pozdro ! Dzięki za komentarze ! ;xxx

      Usuń
  10. Anonimowy16:25:00

    Wszystkie twoje posty są zajebiste ;DD
    Podobają mi się w chuj mogę je cały czas czytać <3
    Co to za nuta? Bo mi się podoba ; d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka ;) Nuta - Lales Pamiętam o Tobie ;) !

      Bista Nuta ♥ !

      ;D Wogule Polecam jej inne piosenki :
      *Posłuchaj bicia serca,
      *Czego chce od życia,
      *Tato .

      Byyee . ;)

      Usuń
  11. Ten opis jest super i doskonale oddaje to o czym ciągle myślę - # Do szczęścia brakuje mi tylko butelki frugo i takiego skurwysyna jak TY.

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .