Całkowita liczba wyświetleń stron ;

czwartek, 8 marca 2012

Pierdolę jestem uparta ! . Jeszcze będzie tak, jak ja chcę . !

Chodź, przyjebie Ci całusem ! ♥ 


Na chuj Ci mózg jak i tak z niego nie korzystasz .. ? -,^
 
"Aha" to takie chamskie, bezuczuciowe słowo - Wkurwia w chuj.
Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego .

Kolejny dupek, który mi tu wyjeżdża z tym swoim zajebistym " Kocham Cię " i myśli że się kurwa wzruszę..

Nienawidzę ,gdy napiszę do niego 10 zdań a on odpisze mi tylko "AHA" .
 
 
Pal - fajkę, za fajką . Aż się udusisz dymem. 
Ćpaj - Wciągaj, połykaj, wstrzykuj. 
Pij - Czystą, ile wlezie. 
Bo chuja wiesz na temat ograniczeń.
 
  
On: - A podasz mi swój numer ?;>
 Ona: - Chyba kurwa buta. ! ;)
 

Wypijmy za życie, które potrafi się pieprzyć jak najlepsza dziwka...
 
 
A wiesz co to jest technologia środkowego palca, czy mam Ci zaprezentować. ?

-Całkiem ci odbiło?
- Nikt nie jest wiecznie normalny.. ;DD



Już rzygam tą całą nauką, szkołą i tym wszystkim KURWA ! : ||
 
  
Ej kurwa , lepiej nie otwieraj mordy , bo leci z niej fałszem na kilometr !
 
 

Nigdy nie usłyszysz w moich słuchawkach rapu dla szpanu. Bo to płynie w moich żyłach,to coś więcej niż muzyka ..
 
 
Wjechałeś w życie jak bit Chady. Dawałeś siłę jak teksty Hemp Gru. Pokazałeś ciężkie życie jak Peja. Zostawiłeś blizny na psychice i odszedłeś jak Magik ..
 
 
Wpisałam w google ' tapety ' a wyświetliłaś się Ty . 
 
 
Kiedyś potrafiliśmy pisać ze sobą po nocy, a dziś nie stać nas nawet na głupie 'Siema'. 
 

Nawet nie wiesz jakie obrzydzenie czuje, gdy na Ciebie patrzę, weź zejdź mi z oczu człowieku.
 

Siedziałam na facebook'u. Nagle na czacie pojawiłeś się ty. "Kurwa po co?" pomyślałam.  Spierdalaj - powiedziałam , wylogowując się .


Czasami tylko moje życie przewraca się do góry nogami, ale to nic, przecież zawsze daję sobie radę..
 

I rozpierdala mnie od środka, gdy widzę te wszystkie laski, które niby słuchają rapu i uwielbiają Rysia, a jak przyjdzie co do czego to twierdzą, że kochają disco polo. A jak spytasz jak się nazywa Peja, to nie mają zielonego pojęcia.
 

ZakoCHUJesz ,
 tego chujowego uczucia nie polecam . 



 Pozdrawiam serdecznie ludzi, którzy wiedzą o mnie więcej, niż ja sama. 


To w Twoim kierunku kieruję środkowy palec, chcesz ? możesz go nawet possać dziwko !
 

Spotkamy się za parę lat i zobaczymy kto się będzie, kurwa, śmiał.

Kobieta to nie jest rzecz do macania, składająca się wyłącznie w twoich oczach z tyłka i piersi .
 
 

Jeżeli chłopak zapyta Cię czy będziesz z nim chodzić, a potem powie prima aprilis,napluj mu w twarz i powiedz śmingus dyngus.
 
 
Ty nic nie osiągniesz, nic jeśli nie użyjesz DUPY ! .
 
 
Puszczam się ...
- Ehe, chyba na linie.
 Mam piątkę dzieci .
- Chyba schowałam je w szafie,bo coś ich nie widać.
Upijam się do nieprzytomności .
-Ta, a widziałaś?
Zadaję się z kryminalistami
- Może im to powiesz.
Jadę dupę każdemu po kolei .
- A Ty w tym momencie robisz to samo.
 Śpię na forsie..
- Ta, jak sobie namaluję dolara na prześcieradle.
 Jestem ćpunką .
- A widziałeś jak ładowałam w żyłę ?
`Przestańcie pierdolić  i zajmijcie się swoim życiem, bo moje nie jest aż tak ciekawe by o nim w kółko gadać, a najlepiej dojebcie książkę
w której będą mity o mnie. jak Was znam, to będzie miała z setkę rozdziałów... -,^



___________________

Koooniec , Komentujcie ! ;xxx

12 komentarzy:

  1. Zajebiste opisy <3
    Na pewno będę z nich jeszcze nie raz korzystała ;p
    Pozdro ;*

    http://my-life-my-fairy-tale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:54:00

    zajefajny post oby tak dalej
    pozdrowienia dla autorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaista muzyka :) Opisy też zaiste :)

    http://shoowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetniee ! twoje teksty są zajebiste ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajneee ;D wgl cały blog jest fajny ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna notka;D ogolnie super blog

    www.brr.bloog.pl zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne teksty :D

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13:15:00

    fajne teksty ogolnie spoko blog

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog ;) Wpadnij ; )

    yoursss.blogspot.com

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .