Całkowita liczba wyświetleń stron ;

czwartek, 15 marca 2012

` Nic tak nie uspokaja, jak rap w słuchawkach . ; )

Miałeś, zjebałeś to teraz s p i e r d a l a j .


` To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do 
 powiedzenia.
  
` Nie musisz mnie lubić . Nie jestem statusem na facebooku : d

 

Mówisz o mnie, to mów to do mnie.



Obgadując mnie dowodzisz, że zajebiście mi zazdrościsz.
  
Zasada numer jeden: baw się Nim bo on bawi się Tobą.
  
ćsii.. słyszysz ? coś jakby drapie o drzwi.
- Nie przejmuj się, to moja miłość.
 Zamknęłam kurwę w łazience, bo mnie drażniła. 


Raz klnę jak szewc, raz nie i spasuj.

Uwaga ! Nakurwiam szczęściem !! ;)
- masz jakiś kurwa problem ?
- tak , mam .
- to powiedz mi go prosto w oczy !
- kocham cię skurwysynie !

Nie mam wystarczająco dużo środkowych palców by pokazać ci, jak się czuję ! Kiedyś będę tak odważna, że podejdę do dresa i zapytam czy chce wpierdol.

Dla niektórych twój upadek jest jebaną satysfakcją..

- Chodzi pogłoska, że jestem boska. 
- Chodzi bajka, że jesteś dupodajka.


Chłopcze, Ty to chyba słuchasz Radia Maryja, że masz takie fazy. ;dd

mam alergię na Twój ryj , szmatoo ; D
   
Wszyscy faceci, których imię zaczyna się na literę: A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,Ł,M,N,O,P,R,S,T,U,V,W,X,Y albo Z - to frajerzy!

Myślałam, że stać Cię choć na szacunek. Jak zwykle się przeliczyłam.

banan na ryjek i do przodu ;D

Mam słuchawki w uszach i muzykę która do mnie przemawia i wiesz co jeszcze ? Chuj mnie obchodzi co będzie jutro.

Po raz kolejny szeptem pierdoli, że mu zależy. 


Może jestem brzydka, ale mam pewność, że chłopak, z którym będę, będzie mnie kochał, a nie chodził ze mną po to, żeby się kumplom pochwalić. 


Nie jestem aż tak słaba, żeby wyjście z każdej trudnej sytuacji odnajdywać na najbliżej gałęzi ze sznurem na szyi.

Mówisz o Mnie Źle? Ja To Serdecznie Pierdole - To Tylko Twoje Gadanie, A Nie Zawsze Liczy Się Tylko Twoje Zdanie... 


Ty piszesz "aha", ja widzę "w dupie mam to co do mnie piszesz, idź się utop".



2 szansa? A umiesz zapalić jedną zapałkę dwa razy ?



Usuń z Facebooka : Gotowe
Usuń z gg : Gotowe
Usuń z telefonu: Gotowe
Usuń z serca: Błąd


Nie jestem idealna, bo nie lubię różowego. Nie zachwycam się każdym Twoim golem i nie chodzę za Tobą krok w krok. Nie noszę miniówek i wysokich szpilek. Nie mam tlenionych blond włosów, a moje usta nigdy nie są pomalowane żadną szminką. Nie mam 5 cm tipsów. Mogłeś uprzedzić, że gustujesz w pustych panienkach.. Nie robiłabym sobie nadziei...



Ona jest ułożoną dziewczyną,która chodzi co niedzielę do kościoła.
 Ja jestem z tych co mają wyjebane na nakazy i zakazy.
 Ona na domówce tańczy z koleżankami w kółku,
 Ja siadam przy stoliku i piję z kumplem.
 Ona gra na gitarze, 

Ja na nerwach.
 Ona chodzi w spódniczce przed kolano,
 Ja w baggyach i luźnych bluzach.
Ona jest miła, a

 Ja szczera.
 Widzisz różnice?


W życiu jest jak w matematyce. Jeśli idzie zbyt łatwo, to prawdopodobnie coś robisz źle .


Bo ty sprawiasz że na mojej twarzy pojawia się zajebisty zaciesz!
Wolę być szczera, chamska i bezczelna, niż miła i zakłamana.




` Każdy może być zajebisty.. Ale ja i moi kumple to już przegieliśmy ! ..


Nowy przypadek w języku polskim: Wymiotnik (po czym? po ilu?) ;p


Jeżeli zdanie zaczyna się od  'no bo kurwa' to znaczy że coś jest nie tak.
  
Oj, nie trafiam w jego gusta, gdyż nie jestem tępa, pusta i nie biorę w usta. -,^
 
Dawno Cię nie widziałam, zmieniłaś się .Jedyne co się we mnie zmieniło , to to że nauczyłam się idealnie kłamać, stałam się odważniejsza i potrafię wypić trzy razy więcej niż kiedyś . Tak to w XXI wieku znaczy ,,dojrzałaś''


Witam, w XXI w. gdzie nastolatki myślą, iż są zajebiste z powodu jarania zioła, chlania i lansowania się. A miłość dla nich to wspólnie obmacywanie się pod sklepem.





Chuj by to wszystko. Amen.

KKKKooonieeec ;DD
5 Miesięcy iii 4010 Wyświetleń - Dziękuuje Robaczki

9 komentarzy:

  1. Świetne opisy <3

    http://my-life-my-fairy-tale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:39:00

    Jak ty to robisz że masz takie fajowe pomysły na posty
    jesteś THE BEST
    CZEKAM NA KOLEJNE POSTY TRZYMAJ SIĘ CIEPŁO
    NA PEWNO KOLEJNY POST BĘDZIE TAK FAJNY JAK TEN :-)
    POZDROWIENIA DLA AUTORKI

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam twój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. haha fajnie ^^ obserwuje :D
    i zapraszam do mnie http://danceandmuchmore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:29:00

    Zajebiiste opisy . ! . < 33

    OdpowiedzUsuń
  7. na prawdę super blog zazdroszcze!wejdziesz do mnie?
    http://wystarczyjedenczlowiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Już Wbijam ♥

      #3 .

      --> OBSERWUJĘ ♥

      Usuń
  8. Anonimowy20:52:00

    Jednym słowem masz gust... Wiesz o co biega w życiu! Oby tak dalej!
    Amik

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .