Całkowita liczba wyświetleń stron ;

środa, 8 lutego 2012

Ogarnij dupe , zaciśnij pięści i daj radę . nie ważne , że nie ma dla kogo - ważne , żeby opadły im kopary .

 

`Mówisz , że jak laska da na siebie dwa kg tapety , myśli , że jest zajebista . Za to ty , dajesz na włosy dwie tony żelu do włosów i myślisz , że jesteś bogiem .





`Ejj ,  Ziooom weź Ogarnij Ten Tooon ;DDD 


 

` Ile wersów musisz znać by raz spojrzeć na siebie? Ile grzechów kusi nas by świat spełnił marzenie?


185805032017051298409080.jpg
 
 
 
`z tysiąca przyczyn,z miliona powodów. < 3 



`Czuję, że mi już nie zależy. ale gdy tylko Cię widzę, zaczynam w to wątpić.
 

3ca6bd4b93a6049e976b243.jpeg

 `Życie .. ? pff.. chyba piekło do kurwy!  lubię jak świeci się okienko w moim telefoniku i mam nadzieję że to nie wiadomość z treścią ; GRATULACJE MASZ BMW 


  20d5859f3370153339d16ec.jpeg  

`Musze pogodzić się z tym, że są kobiety ode mnie lepsze. Nigdy nie będę miała pięknych włosów, a białą bluzkę zawsze poplamię. Taka już jestem..

d54747356a529ded7ed1849.jpeg 

`Najgorsze rzeczy robi się podobno po pijaku . Wyobraź sobie człowieku, jaka musiałam być najebana, gdy się w Tobie zakochałam . 

 
`Kolejny frajer, który wyskoczył mi ze swoim zajebistym Kocham Cię. I co, myślisz, że się wzruszę ?
 
 
  AZN7wsuV4qchxaneIFh2Satto1_400.jpg  
 
`pobawię się w obojętność- może wtedy zacznie Ci zależeć...
 
  Zdjęcie0993.jpg 
 
 
` kocham cię i żaden jebany wierszyk z google tego nie wyrazi ..
 
 
 
` Tak to jest, że mimo dobrej woli wszystko co piękne kiedyś się spierdoli .

 
 
`Byle księżniczka to nie dla mnie..ja wolę być NIEGRZECZNĄ DZIEWCZYNKĄ!
 
`Taaak, puste lalunie są zajebiste ! . Tak fajnie im odpada tapeta, gdy dostaną w tył głowy . 
 
 
 ` Zawsze jest trochę prawdy w każdym "ŻARTOWAŁEM", trochę wiedzy w każdym "NIE WIEM", trochę emocji w każdym "NIC MNIE TO NIE OBCHODZI" ..i trochę bólu w każdym "U MNIE W PORZĄDKU"...
 
 
 
 
` koniec miłości , koniec związków i zakochiwań . nie będę cierpieć przez marnych frajerów .


`Książę na białym koniu ? Może być dresiarz na ośle, byle by mnie kochał !

` I uważali go za osiedlowego lovelasa, za kolesia który może mieć każdą pannę, że rani jak nikt i nie wie czym są uczucia, mimo to ona chciała go poznać, chciała zobaczyć prawdziwego chłopaka, który też czasem potrzebuję osoby, której się może zwierzyć. I udało się jej, ich częste spotkania odzwierciedlały go, okazał się romantycznym dżentelmenem, osobą kochającą, miłą i delikatną. Była z nim, nie słuchając komentarzy i opinii na ten temat, nauczyła go kochać, i sama bardzo mocno pokochała. To co czuł będąc z nią było nie do opisania, była pierwszą dziewczyną, która rozumiała Świat w którym żyje, przy niej nawet płakał .



" Panie przodem" - czyli : Daj mi przez chwilę popatrzeć na Twoją dupę . ;)



 
The Ennd ;D  
Autor : Claaaaudiaaaa ;D

7 komentarzy:

  1. Anonimowy19:18:00

    zajebisty .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:11:00

    extra ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog bd wpadać ;* ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog bd wpadać ;* ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:45:00

    świetny :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:28:00

    Bisty blog ;DD

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .