Całkowita liczba wyświetleń stron ;

wtorek, 21 lutego 2012

`gdybym ogarniała tak jak nie ogarniam .

`Wstała . Wymalowała rzęsy . Ubrała się i krzyknęła przez okno .
- Witaj kolejny dniu zjebanego życia!





`W życiu każdego z nas jest ta jedna, jedyna osoba, którą poznajemy tylko po to, by mogła zniszczyć
nam psychikę i spierdolić życiorys .! 
 
 
 
`Zanim cokolwiek powiesz, musisz wiedzieć, że gówno mnie to obchodzi.
 

`Może i jestem : wredna, pyskata, chamska, może i jestem nie ogarniętą gówniarą, która nie umiem schować środkowego palca.. Ale jestem sobą i nie udaję jakiegoś plastika ! : * 
  FUCK YEA ! ;)
 
 
 
`W życiu każdego z nas jest ta jedna, jedyna osoba, którą poznajemy tylko po to, by mogła zniszczyć  nam psychikę  i spierdolić życiorys .!



`Weź zapomnij o nim.
 - nie umiem ..
- dlaczego niby . ?
- a wiesz ile to jest 2+2 . ?
- wiem .
- to weź kurwa zapomnij . !



`FUCKtycznie.! 

Mmm ♥ ..
 
 `Jesteś mi potrzebny żebym mogła nakurwiać szczęściem.


`dorośnij albo się zamknij .
 
 
- rozmazałam się ? - nie, ale masz jakieś czarne gówno pod okiem.
 
 
`'my' nie dzieli się na trzy.
 
 
`niby dorosły, ale rozum ma dziecka.
 
 
`Gdybym była ziołem - zajarał byś ?


`Fluidem i pudrem nie zakryjesz swojej głupoty. ^^
 
 
`Ja pierdole miałam nie przeklinać ;ddd
 
`jestem zbyt zajebista, dlatego zakazana.
`Doba ma 24 godziny. Skrzynka 24 piwa. Przypadek?


 
`miłość ? w dzisiejszych czasach to tylko szpan i serduszka zrobione ze strzałki w lewo i cyfry trzy. Nie ma już wieczornych spacerów, wręczania kwiatów , potajemnych spotkań ,gdy rodzice dają karę. Teraz pozostało palenie i picie razem.
 
 
`ty turbo durniu.
 
 

`życie to freestyle chwila nie uwagi i asta la vista.
 
 
____________________________
 
Siemanko ! ;)
 
Krótko Dziś . ;d Ludzie Piszcie W Komentarzach O Czym Mają Być Następne Posty - Nie Mam Już Pomysłów ;DD . ;d

Bye !;)


Pozdro - Claudiqqqqqq. ;DDD

11 komentarzy:

  1. Anonimowy17:57:00

    bardzo fajny post
    niestety nie mam pomysłów jaki ma być kolejny , ale na pewno będzie tak fajny jak ten
    pozdrowienia dla autorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:21:00

    Kolejny post mógł by być o tym co zawsze na prawde masz zajebiste posty ...

    Zajebisty blog !

    Powodzenia w prowadzeniu

    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te opisy na pewno wykorzystam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne a tu mój blog http://etamblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałam cały blog :D
    i powiem szczerze że jest zajebisty ! <33

    to mój blog :
    me-and-me-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ♥ . ;P

      Usuń
    2. zaobserwowałam twój blog : ) myślę,że się odwdzięczysz : )

      Usuń
  6. wspaniałe są te opisy. z pewnością mi się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. opisy świetne, zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje, licze na rewanż : http://vereek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaatarzynkaa .10:13:00

    Grr . Blogg Zajebistyy < 33

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .