Całkowita liczba wyświetleń stron ;

sobota, 25 lutego 2012

` Całe życie na luzie, w rozpietej bluzie :D

`A kiedy zmądrzejesz - napisz esa, okej?
`Co 4 minuty rozsadza mnie inna muzyka i wiesz co ?.. Lubię To.

`Kocham ten stan kiedy mam słuchawki w uszach i wszystko w dupie ...


 `Czasami jestem chamska, bo trzeba. Czasami przesadzam z ocenami, bo nie daje rady.Czasami o tobie nie myślę, bo nie mam ochoty. Czasami zamykam się w swoim pokoju ze swoimi problemami, bo lubię . ♥ 

 `-Mamo, mam się ubrać ładnie czy na luzie?
-No tak, żebyś była do ludzi podobna...



`Whiskey z colą , tequilla , finlandia i tabasco.
Pomieszanie mistrzów.
` w tym pierdolonym świecie nie ma nic, oprócz rozczarowania..
  
`bezlitosny dupek z przerośniętym ego ,
 ślepo zapatrzony w swoje ideały.





`Mówisz: dziwka, suka, szmata... a widziałeś jak się puszczam?







`Jeden przypał to nie przypał, dwa przypały to jest przypał :P .





Co ty odpierdalasz mała ?
-Nie widać ? Śmieję się życiu prosto w twarz .
 


 Trochę 'Miłosnych' (PROŚBA PARU DZIEWCZYN ) . ;D

`Nie jestem typowa, pisk opon nie robi na mnie wrażenia, w przeciwieństwie do cichego odgłosu buziaka w szyję. Zamiast wypchanego po brzegi portfela wolę widzieć Twój szczery uśmiech, od ucha do ucha . Niełatwo zdobyć moje uznanie, bijąc się... z jakimś typem w klubie, bukiet krwistoczerwonych róż bardziej mnie przekonuje . Twoje błyskotki na szyi i nadgarstku nie potrafią mnie tak zaczarować, jak Twoje spojrzenie pełne blasku . Nie , Twoje przekleństwa czynią Cię, moim zdaniem, mężczyzną , lecz sposób, w jaki potrafisz mnie objąć, gdy się boję . Nie cieszy mnie, gdy przez telefon mówisz kumplowi, że jesteś gdzieś ze mną, prawdziwą radość sprawisz, gdy mijając go nie wypuścisz mej dłoni z uścisku . Nie musisz zabierać mnie na kolacje przy świecach, w zupełności wystarczy pośpiesznie zjedzony hamburger w Twoim towarzystwie . Nie kupisz mnie drogimi prezentami, ale za jedno ' kocham Cię mała ' jestem skłonna oddać Ci cały swój świat .






' jak mnie kochasz , to dasz mi dupy '
.. dzisiejsze zdania słyszane od dzieci w wieku 14 lat . ;// .




`Bo wiesz? Obok szpilek mam trampki i adidasy , obok sukienek - dresy i szerokie bluzy, nie używam prostownicy , obok pierścionków - paczkę fajek. W mp4 mam piosenki o miłości , rap i hip - hop . Przy kumplach często klnę, przy Tobie prawie nigdy. Czasem piję wódkę, czasem colę. Ale jedno jest u mnie niezmienne - miłość do Ciebie. ♥





`- Dlaczego za mną idziesz ?
- Chciałem powiedzieć Ci , że Cię Kocham.
- Widocznie nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki.
- Jakiej przyjaciółki ?
- Jest ode mnie ładniejsza i mądrzejsza... stoi za Tobą.
- Ale tu nikogo nie ma..
- Widzisz , gdybyś mnie kochał , nigdy byś się nie odwrócił. :< 
-Spierdalaj !
- Nie !
- Zapomnij !
- Nie Kurwa !
- Jak Tam Chcesz, Ale Ja Spierdalam I Zapominam.
- Na Jak Długo ?
- Na Zawsze !
- Ta . . Powodzenia !
- Dzięki !

  
Witaj w XXI wieku, gdzie "  na zawsze"   trwa od kilku dni do kilku tygodni, gdzie "   kocham"   stało się zwykłym słowem rzucanym na wiatr, a "   miłość "   to pisanie na gg i zmienienie statusu związku na facebook'u. Gdzie skąpo ubrane nastolatki puszczają się na lewo i prawo myśląc, że są dorosłe, gdzie młodzież nie wyobraża sobie imprezy bez alkoholu . .





`weź nie pierdol, że nie jesteś odpowiedni dla mnie. Powiedz prawdę, że to ja nie jestem dla Ciebie.



Siemka ;DD , 


Już Prawie 3.000 wyświetleń ♥ Dziękuje Wam za to , że odwiedzacie mojego bloga ;D  I komentujcie ;xxxx POLECAM WAM BLOGA :  BLOG . ;xxx

Bye ;33


10 komentarzy:

  1. ekstra! kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog jest booski.. ♥

    Odwiedź mojego:http://inniejszax3.blogspot.com/ ^^

    Dodaje do obserwowanych. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam :P

      Od razu boski :P ^^

      Też dodaje . Pozdro ;xx

      Usuń
  3. Anonimowy15:51:00

    Ten blog jest Boskii .

    Kolejny świetny post .

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaa ! mega te opisy są. Świetny blog wejdź do mnie! ;D skinnylove.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:28:00

    Zaaje masz opisikii . :*
    Są mega poprostuu ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te opisy i świetnie dobrze zdjęcia .!
    może zaobserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i zajebiste opisy <3
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10:52:00

    Jak sie nazywa nuta ;>

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .