Całkowita liczba wyświetleń stron ;

poniedziałek, 23 stycznia 2012

`Piosenki I Moje Ulubione Cytaty z Nich :) ` + Paare innych ^^


`Bez Ciebie wszystko było dla mnie tak nieważne,
naprawdę Kocham Cię.. Naprawdę.`

 

http://www.youtube.com/watch?v=oQkYVp2rL-Y&feature=youtu.be 

`W tym kraju pijesz, gdy się cieszysz.
Pijesz, gdy jesteś smutny.
Ludzie zmienili miłość do życia, w miłość do wódki..`

 http://www.youtube.com/watch?v=gcXcvijDgtc&feature=youtu.be

`Tak wiele ocen wystawionych zbyt pochopnie,
wiele decyzji podjętych zbyt gwałtownie.
Wracały do mnie, dlatego dziś biję się z sobą
jedynie, a w życiu innych stoję obok.`

http://www.youtube.com/watch?v=r5Vcx3kY_Dc&feature=youtu.be 

`Za mało odwagi by czasem wprost coś powiedzieć
ale ambicja brała górę by zostawić to dla siebie.
A dziś za późno, nie umiem tak głośno krzyczeć
żebyście tam gdzie jesteście mogli mnie usłyszeć.`

_________________________


`Człowiek jest jak szkło, poznasz go dopiero gdy cie zrani .`

___________________ 

 

`Skończ pierdolić, bo nie chce mi się już udawać, że mnie to interesuje.

`Jesteś bezkonkurencyjnym mistrzem w manipulowaniu moim samopoczuciem.

`Jak przeraża Cię moja szczerość to się pierdol, nie wracaj.


`Pierdol wszystkie osoby płci przeciwnej które spotkasz jutro.



`Księżniczko, obudź się to pierdlone życie, nie wymarzony sen ...
 
`Mam hardcorowy rozpierdol w mojej psychice 

`Trójkolorowa muzyka naszych serc - reggae . 

`Muzyka była tym co odrywało ją od chorej rzeczywistości .

`Obiecałeś. Przysięgałeś...Uwierzyłam
- Naiwna suka.


`Rodzice pewnie chcieli dać Ci na imię 'szmata' tylko ksiądz nie pozwolił. prawda?
 
`emocjonalny rozpierdol w głowie .

____

"Jak ja jestem pierwszym psem to ty jesteś suką baunsu. Jak mnie widzisz to się patrzysz w ziemie jakbyś szukał hajsu" - Onar


"Nie ufam nikomu kocham tylko tych co na to zasłużyli" - Paktofonika


"Znów dzieli nas tylko jeden telefon Ja cały czas czekam na niego" - WdoWa


"Na świat nic nie przyniosłeś nic z niego nie zabierzesz" – Chada


"Tyle myśli w sekund tyle,to wątpliwe żebym czegokolwiek bał dziś się. Cokolwiek, ja to wszystko pierdole.Wiesz i szkole,stres, strach.Kurwa mać, czas się bać, nadszedł czas..." - Magik


"Nie jesteś stąd lepiej nie unoś głosu zmień ton
Nasza wiara nasza broń
Podam dłoń temu, który na szacunek zasługuje" -Żary


''a życie jest jak hajs jest po to żeby je rozjebać'' - Onar 




"Razem szacunek, bo tu szacunek to faworyt, zawsze razem nawet gdy pierdolnie meteoryt, w ziemie, zżyci jak plemię, zawinięci, ogarnięci nawet gdy gubimy sie w terenie." - GrubSon


"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż że się mylili, nie czekaj ani chwili dłużej..." - Magik



Nie namawiam lecz powtarzam wkuło : pal ziółko pal ziółko pal ziółko - Hemp Gru


"Sąd, konfidenci, psy to jedna banda Przeciwko kurestwu JP propaganda ..." - Firma


"Najgorzej jest jak dochodzi do zderzenia, kiedy to wena, napotyka sie na lenia" - GrubSon


"Betonowe lasy mokną, wiatr wieje w okno,Siedzę w oknie i wdycham samotność." - DonGuralesko


"Gruby Czarny Kot przebiegł drogę, a huj mu w dupę nawet trzynastego w piątek" - Kaliber 44


"Co się stało nie pamiętam, albo nie wiem To już nie ważne, tego jestem pewien" - Sobota


"Chroń wszystkich, bądź bliski dla bliskich" - ZiP skład

"Non stop jest kręcone non stop jest jarane mimo że to zakazane" - Pono


"Prawdziwy rap nas trzyma, wszystkich razem jak rodzina!" - Peja


"Pytają się czemu nie chce spoważnieć
Nie obchodzi mnie, że sztywniaków drażnię" – Molesta Ewenement


"wiem jak to jest gdy na niczym nie zależy
żyjesz bo żyjesz a tak naprawdę wciąż leżysz.." - Peja


"Byli i nie zwątpili w ciężkich chwilach" - Chada


"Ból doświadczeń sprawia że śmiech znika, mówili nie patrz, mówili nie dotykaj, mówili nie myśl co zdarzyć się może." - O.S.T.R.


"Czym różnię się do innych? Niczym, robię to co umiem, mam zdolności wybitne? Może, wiem że mnie rozumiesz, wiedz że także dużo umiesz, tylko w siebie brachu uwierz." - Peja.


"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać. Aby zostać trzeba problemom sprostać. Ciągle się zmieniam - tą samą mam postać." - DonGuralesko
 
 
 
 

O.S.T.R 

Jak nie wierzysz w marzenia to nic nie mów, a lecz się.

‘marzyć to znaczy wierzyć w co się wydarzy

..póki co wciaż się ucze, ogarniam człowieczeństwo..
choć czasami najpiękniejsza prawda to szaleństwo..

Rap nie przestanie istnieć bo prawda nigdy nie ucichnie.

Zabij mnie – tylko na tyle stać cię? Mój głos i tak zostanie na taśmie. W tym państwie pełnym nienawiści rap po godzinach, i luz ponad wszystkim

Miłości nie da się rozpoznać patrząc w taflę,
w której odbiciu wszystko wygląda na łatwe.

Czym jest honor, szacunek, duma, prawda ponad prawem?

Miłość, marzenia, uczucia i myśli,
jeszcze raz uwierz w siebie i uwolnij ten instynkt.
By żyć, by być i istnieć dla szczęścia,
teraz Ty i my czyli ludzie po przejściach.

 

...Plastikowy świat pełen plastikowych Barbie.
Popkultura dzieciaków gównem plastikowym karmi.

Mówisz nadzieja matką głupich? Cóż chyba nigdy nie zmądrzeję.

Pamiętasz Te Dziewczyny, Były Słodkie Jak Miód

Jesteśmy tacy sami Boże,
zadufani egoiści wygrzani jak ogień.

Nie ma Ciebie, nie ma mnie, przyjacielu, trybisz?

Hip Hop jest dla mnie tym, czym dla ślepego poręcz

Muzyka żyje we mnie i ona będzie trwać nawet, gdy wyrwiesz mi serce

Rap nie zrobi cię człowiekiem, jak życie cię nie nauczy

Pilnuj nas przez ten czas , traktuj to jak modlitwe wiem , że gdy mam Ciebie moja dusza nie zniknie .

Dlatego nic mi się nie chcę, szczęście wchłaniam z powietrzem.



Ile wersów musisz znać by raz spojrzeć na siebie? Ile grzechów kusi nas by świat spełnił marzenie?

 

 

______________________________

 ` Mój dobry humor przekracza dziś wszelkie granice rozsądku . ;dd


`poczekam aż zatęsknisz wtedy powiem ci SPIERDALAJ

  

`muszę się ogarnąć. poukładać ten chwilowy burdel uczuć.

 
`z zewnątrz miód malina, a w środku kawał skurwysyna .



Koniec . ;dd 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .