Całkowita liczba wyświetleń stron ;

niedziela, 15 stycznia 2012

O sobie :

:-DInna, bo inna od innych. Jaka jestem ? Wiedzą Ci co powinni...
:-DMiła, ze mmm. Wredna, ze wrr. Zawzięta, że uhh :)
:-DCodziennie budzę się piękniejsza. No, ale dziś to już przesadziłam :)
:-DBliska dla bliskich z dystansem do wszystkich :)
:-DCzasami lubię rzucić focha - tak przypominam, że mnie trzeba kochać...
:-DŚliczna ? Piękna ? Idealna ? - Dla Ciebie Kotku Nieosiagalna !
:-DNie jestem głupią laleczką, którą rzucisz w kąt i powiesz: "To był błąd !"
:-DWredna [?] Być może [!] Bezczelna... Napewno [!] Oryginał... w 100%
:-DZnowu obgadujesz... ? Mówisz o Mnie ? Ha, mów ! Czuje się sławna !
:-DDla jednych zwykła, normalna. Dla innych - jedyna w swoim rodzaju !





_____________


- ŚNIŁAŚ MI SIĘ.
- TAK? TO PEWNIE KOSZMARY MIAŁEŚ.
- NIE... ŚNIŁO MI SIĘ, ŻĘ TAŃCZYMY NA DESZCZU,
  A POD KONIEC BY POCAŁUNEK... I STAŁO SIĘ
  NAJGORSZE...
- TO ZNACZY CO SIĘ STAŁO?
- OBUDZIŁEM SIĘ.

- KOCHANIE, CZY PŁAZY MAJĄ ROZUM?
- RACZEJ NIE... ŻABKO.

 - JESTEŚ MI POTRZEBNY.
- DO CZEGO?
- ŻEBYM MOGŁA NAKURWIAĆ SZCZĘŚCIEM.

 - Lubie go, lubię go...  ja go tylko lubię!
- Kochasz go, prawda?
- No kurwa, wiem. 


- Z czym masz kanapkę?
- Z pasztetem.
- Podobno jesteśmy tym co jemy...
- Spierdalaj.


 //hahaha 

- Jak się spało?
- Nie wiem, spałam. xd ;D


- Wiesz już co będziesz robić w przyszłości?
- Kurwa, ja sobie z teraźniejszością nie daje rady, a Ty mnie pytasz co dalej?

 - Ma na imię Kretyn.
- A nazwisko?
- Mój.


- Zerwaliście, czy macie przerwę?
- Tak przerwę, kurwa na reklamy.


- Dzwoniłem wczoraj do Ciebie.
- I coo, odebrałam?


- Boję się przyszłości.
- W sensie dalekiej czy bliższej?
- Każdej, bez niego.


 - Hahahaha, akurat teraz się uśmiecham ;D
- Bo do mnie ;D
- Nieee, do monitora.


- Rozum, a dlaczego zwracasz uwagę na samych kretynów?
- Serce to Ty bijesz jak popierdolone na ich widok.




- Po co pijesz? Będziesz miała kaca.
- Po co żyjesz? Przecież umrzesz.

____________________
 PRZEZ OCZERNIANIE INNYCH NIGDY
      NIE ZABŁYŚNIESZ... CHYBA, ŻE WŚRÓD DEBILI.
 A głupie podteksty wypowiadane pod nosem
      zachowaj dla siebie, kurwo.
 Lubię się śmiać. Ooo patrz znów nieświadomie wyśmiewam
       właśnie Ciebie.
 Czasami ludzie mają do mnie pretensje za to co mówię,
       nie rozumieją tego, że ja po prostu jestem szczera do bólu
       i jest mi z tym dobrze.
 Ja się nie boję powiedzieć prawdy,
       tylko wy boicie się jej wysłuchać...
 Zbyt głupia by zrozumieć: wypierdalaj!
 Może jestem tą Pierdoloną egoistką, ale bardzo bym chciała,
       żebyś kurwa cierpiała tak jak ja..
 Mam żal do Boga, że takie ścierwo żyje.
       Nie bez powodu chodzisz z tym pochlastanym ryjem.
 Mydlisz ludziom oczy? Bo chcesz uchodzić za lepszą?
       Ale Cię rozkminiłam i wszystkich takich ja Ty
       Pieprze dwulicowych ludzi.
       Kurwa, ilu was jeszcze?



_____________________________________



Michael Telo - Ai Se Eu Te Pego (MAX PEACE LIKE BOOTLEG) 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .