Całkowita liczba wyświetleń stron ;

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Miszanka x 2



Nie jestem agresywna, Czasami tylko kogoś jebnę,
drę `mordę` i rzucam przedmiotami.

 

Nie ogarniam swojego życia , nie ogarniam ludzi którzy życzą mi jak najgorzej a mijają mnie na ulicy mówiąc 'siema' nie ogarniam fałszywej przyjaźni , która ostatnio zdarza mi się często , nie ogarniam tej miłości która ciągle wystawia mnie do wiatru . nie ogarniam siebie, życia , problemów .

 

 Brak granic równowagi, wszędzie lateks i plastik-to pierdolone chamstwo naszej generacji.


Ta Twoja fałszywa suka o `szmatowatej` twarzy, którą tak UWIELBIASZ - działa mi na nerwy. -,-


po chuj to wszystko skoro i tak wszyscy wiemy, że
nie dorośniesz mi do pięt,dziwko?



-ej będziesz ze mną chodzić? 
-no nawet pobiegać mogę jak chcesz . ;d


 jeśli chodzi o zniszczenie mnie z
radością zobaczę jak próbujesz

mówisz do mnie? mnie to jebie
wyjebane mam na ciebie!

"reset", "reset", "reset" - kurwa, czemu to nie działa?!

`Chuja może masz, ale mężczyzną bym Cię nie nazwała.`












gesty, mimiki, uśmiechy, sms'y, rozmowy do nocy przez telefon,spotkania, ulubione miejsca, sekrety, troska, uczucie, zazdrość, przytulanki,pocałunki wycieczki. - wszystkiego mi kurwa brakuje.






____________________________________________




Pięęęęęknie to zjebałam .. Po mistrzowsku !





Dziwnie tak, kiedy na nikim Ci nie zależy. Nie czekasz na żadną wiadomość. Nie myślisz o nikim przed snem. Nie czujesz strachu, ze ktoś zniknie. Dziwnie. Bezpiecznie. Pusto.



kłamco, zdrajco i chamie- kocham cię...



Jak w wakacje powiem, że tęsknie za zimą to mi przypierdol.

uśmiech i do przodu, no.

 

Boyfriend, girlfriend, friend . Jakoś dziwnie te wszystkie słowa kończą się na end.

 

Wyluuuuzuj, uzyskasz lepszy efekt.



_________________________________
Dzisiaj również Krótko ;)
Pozdro 

 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .