Całkowita liczba wyświetleń stron ;

wtorek, 27 grudnia 2011

Zazdrośśnice .. Prowokacja.

Niee, nie da się tego ogarnąć . Za dużo ludzi fałszywych, za mało tych prawdziwych . Za dużo nienawiści, brak miłości . Za dużo szkoły, za mało wolnego czasu . I weź tu ogarnij, człowieku.. 

 

 

 

I te głupie buziaczki w opisach, które mają wywołać we mnie zazdrość. Wiesz co u mnie wywołują? Napad niekontrolowanego śmiechu.

 

,, Możesz się starać,możesz próbować ale on i tak cię znienawidzi " 

,, A najlepsze jest to ze on i tak woli ładniejsze od cb " 

,, Jak na razie to tylko ty się kompromitujesz...ale przed nim ;) " 

 ,, Zazdrość jest czwartym GRZECHEM GŁÓWNYM ! . ''

  ,, Możesz mówić ile chcesz, ale zazdrość trzyma Cię !''

,, Czasem po prostu trzeba pogodzić się z losem a nie zdobywać wszystkiego zazdroszcząc i zwalczając.''

,,Życie to ciągłe czekanie.. Na dorosłość, na miłość, na autobus, na ulubiony serial, na szczęście, na wakacje, na przyjaciela, aż w końcu na śmierć.''


Co Ty od niego chcesz? Żeby Ci codziennie róże przynosił, nie spóźniał się, był punktualny, przyjeżdżał po Ciebie, robił sto tysięcy niespodzianek, był miły, kochany, romantyczny, żeby Cię zabierał na długie i romantyczne spacery, żeby nie zapominał o Tobie, i żebyś zawsze przy nim czuła się kochana. Przecież to tylko facet. Da się ich kochać tacy, jacy już są, i to jest w nich takie słodkie, a tego swojego ideała wyrzuć na śmieci i zapomnij. 

'jestem zazdrosna o każdą dziewczynę którą kiedykolwiek przytuliłeś, bo przez moment miała w ramionach cały mój świat.. !'

,,pominąłeś jeden, mały szczegół-moje uczucia"

 

O wrogach :  

 

 Nienawidzisz mnie? - Fajnie... Słyszysz te brawa? - Są dla mnie!

Śmiej Się Prosto W Twarz Wszystkim Szmatom!!

Bóg napisał wstęp : szanuj ludzi kurwy tęp!

chcecie żyć w nienawiści, jebani egoiści?

przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej.

 Dam Ci tysiąc powodów,by Twoja nienawiść była jeszcze większa! 

Słodka, Niewinna? Idiotka, Naiwna? Suka Czy Szmata? Jak Wolisz...Mi To Lata;) 


Dla głupców tych co się czują na siłach by nazwać mnie dziwką

Zazdrościsz.? Twoja krytyka mnie nawet nie dotyka.!

Nie zmienię się dlatego że ktoś tak chce.wiesz.?Tak robi tylko zwykły leszcz.!

Twoja opinia mało mnie interesuje. Znam Swoją Wartość i Tym się kieruje .!

wiesz co mnie boli.? że ludziom w głowach się pierdoli. !

Robię To Co Lubie Krytykę Pierdole. Tak Jest Fajnie i Ja Tak Wole.; p

Nie znasz.? Nie oceniaj.! Znasz - Szanuj.!

MOże byś najpierw przyjrzał się sObie.A nie wpierdalał w to cO ja rObię[?].!.

jestem tym kim jestem.! nie zmienie sie dlatego że ktoś tak chce.!

Wrogów mam nie wielu .ale środkowy palec właśnie dla Ciebie skurwielu.!

Ludzie Chcą Mnie Oceniać Nie Widzą Duszy,Nie Widzą Tego Co W Mej Głowie. Huczy !
Daj spokój człowieku nie prowokuj . ! Jak mnie nie znasz to nie plotkuj ! 
 
 
 
Nienawidzisz mnie ? PROSTE!To nie jest mi obce ! Zawsze wszystkie dziewczyny były o mnie zazdrosne .


Nienawidzisz mnie ? hmm, niech pomyślę dlaczego ? Dlatego, że chciałabyś, a nie jesteś moją Kumpelą ;)
 
 
 
 
A ja pozdrowię Ciebie środkowym palcem i będzie między nami tak jak ja chce! Gdy mną pogardzisz, dostaniesz w jape i będziesz robiła za do podłogi szmate! 
 
 
"Nie chodzę w markowych ciuchach, nie spędzam dwóch godzin przed lustrem i nie popierdalam w dwumetrowych obcasach. I to Cię boli. Bo ja nawet w ubraniu ze szmateksu, bez makijażu i w schodzonych już trampkach jestem lepsza od Ciebie."

2 komentarze:

  1. Anonimowy16:49:00

    Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:38:00

    fajne będę częściej tu zglądała

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .