Całkowita liczba wyświetleń stron ;

czwartek, 22 grudnia 2011

Wyjebane W Kosmos ^^ haha ;P


Masz wyjebane? Typowe stwierdzenia zakompleksionych ludzi, którzy sobą tak naprawdę nic nie reprezentują.



Patrząc jej w oczy powiedziała: - ty szmatoo, ogarnij się, bo i tak niżej już nie da się upaść.


Nie będę się uczyć, pierdole! Najwyżej zostanę tancerzem waka waka w Afryce. ;dd

 

Jebać rozmowy o miłości, pogadajmy o czymś realnym.

 

Plastikowy świat, plastikowe życie, plastikowy uśmiech. Cycki też niedługo zrobią jej się plastikowe -.-


Życie bez Ciebie jest jak kawa bez kofeiny.

 

 

Chłopaku! Czy słowo spierdalaj to takie skomplikowane słowo?


Jak ten śnieg stopnieje, to będziemy zapierdalać do szkoły nie zaprzęgiem, a kajakiem. xd

 


Bądź moim sidem, ja będę twoją nensi, założę różową sukienkę i pobawimy się w dirty dancing :D

 

Stwierdzono u niej niepoczytalną skłonność do okrucieństwa, agresji, gwałtownych wybuchów gniewu, a także wybujały temperament.


- Kocham Cię ! - Oj tam, oj tam.

 

- Wiesz co, kupiłam sobie ostatnio robota domowego z funkcją trzepania dywanów. - Ty sobie mózg wytrzep !

 

mam jedną pierdoloną schizofrenię - zaburzenia emocjonalne , proszę puść to na antenie. :D


nie ma mnie dla ludzkości , bo szkicuje smak wolności .




Ogólnie was nie lubię ale ewentualnie sie uśmiechne . ;)


 

i nie ważne co mówisz, gdy jesteś sztuczny jak tipsy.

 

- ej, mam problem. chyba kocham gościa, który ma mnie totalnie w dupie. - napisz mi jego adres na kartce, ja pójdę poszukać dobrej siekiery. :D

 

masz gdzieś? nie martw się, ja też.

 

właśnie Ci ubyło jednej gwiazdki na Twoim koncie zajebistości. 

 

 Nuty :


Don Omar - Danza Kuduro ft. Lucenzo Video Oficial Con Letra 

http://www.youtube.com/watch?v=GnBYdUXi3Eg

Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony






THE END !! ;P

Dzisiaj krótko z powodu tego że nie chce mi sie już wymyślac tekstów i wgl ;dd hyy next post będzie dłuższy ;PP 
Wesołychh ! ;ddd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .