Całkowita liczba wyświetleń stron ;

sobota, 10 grudnia 2011

Wyjebane mam na Ciebie , mój fałszywy Przyjacielu..

` Fałszywy przyjaciel może zranić bardziej
niż największy wróg. ..


 


` Dwulicowi ludzie za plecami rozgadani
Przyjaciele fałszywi .
 


` Mnie to brzydzi wszystkoGdy w chuja tnie osoba
z którą byłeś blisko Upada naprawdę nisko...


` Wiedz , że moja czarna lista
zaczyna się od Twojego nazwiska ; )


` zobaczyłam to wreszcie 

Że dwulicowych ludzi
jest od chuja w tym mieście

 


` jebać pseudo przyjaciół.


` Mam wyjebane na Ciebie
mój fałszywy przyjacielu..

` Prosisz?
Nie proś, nie dadzą
Krzyczysz?
Nie krzycz, nie usłyszą
Nie proś o pomoc?
nie podadzą ręki
Upadniesz?
dobiją słowami, pogrążą w rozpaczy
Nie pomogą wstać
Choćbyś umierał
Wczoraj, tak dziś
Wciąż ci sami, zakłamani
To samo okrutne szydzenie
Ci sami
Fałszywi przyjaciele...

` Nie znasz..?
Więc po co pierdolisz..?
Myślisz że mnie to rusza..?
boli..?
Chyba ci się w główce pierdoli.. ; ))


` Mam żal do boga, że takie ścierwo żyje
Nie bez powodu chodzisz z tym pochlastanym ryjem,
Miej tą świadomość, że moja czarna lista
Zaczyna się ty kurwo od twojego nazwiska.


` Mam na to wszystko wyjebane..
W szczególności
na te wasze
fałszywe twarze..

` dziękuję tym co są i byli .<3
pierdolę tych, co się odwrócili. ;/


` może jestem tą Pierdoloną egoistką,
ale bardzo bym chciała,
żebyś Kurwa cierpiała tak jak ja..



` chuj w dupę takim osobom co w oczy
przyjaciele a za plecami skurwiele.



`Wszystkich Fałszywych pozdrawiam środkowym Palcem. ;-)


` fałszywi przyjaciele
-Skurwiele Jebać ich! ; )

` uważaj na przyjaciół,
wrogów lepiej znasz


` fałszywi przyjaciele
są byli i pewnie
będą żyli

` Głos donośny jak chór w kościele...
a chuj Wam w dupę
fałszywi przyjaciele

` Każdy przyjaciel może
nagle stać się Twoim wrogiem


` głupia szmato za to co zrobiłaś?
więcej ręki ci nie podam


` Jedno o czym marze..
.by zniknęły te fałszywe twarze..


` prawdziwi przyjaciele to ci,
którzy są przy tobie, gdy dobrze ci się wiedzie.
Dopingują cię, cieszą się z twoich zwycięstw.
Fałszywi przyjaciele to ci,
którzy pojawiają się tylko w trudnych chwilach,
ze smutną miną, niby solidarni,
podczas gdy tak naprawdę twoje cierpienie
jest pociechą w ich nędznym życiu.



` Kiedyś byłaś moim przyjacielem
dzisiaj jesteś już tylko zerem.


` Nic tak nie zatruwa powietrza
jak rozkładająca się przyjaźń


` Budzą zaufanie mówiąc fałszywe rzeczy,
prawda jest taka że najchętniej
wbiliby nóż w plecy..


` Lepiej mieć prawdziwych wrogów
niż fałszywych przyjaciół. ...


` Przyjaciele są wtedy
gdy czegoś potrzebują


` Przyjaźń to nie jest jakaś gra,
w której się oszukuje i kłamie.
Przyjaźń swoje prawa ma,
największym zdrajcą jest ten, kto je łamie…

` Bo nic mnie tak nie wkurza
jak czyjeś przekonanie,
że dobrze mnie zna


` Po mnie to można jechać a one co?
gatunek pod ochroną?

` Ty chcesz mnie zniszczyć kłamstwem...
Ja Cię zniszczę szczerością...


` Lubią, kochają, a tak na prawdę w dupie mają...

` mam ciężko wyjebane
co kto gada za plecami

` Mydlisz ludziom oczy? bo chcesz uchodzić za lepszą
Ale cię rozkminiłam i wszystkich takich ja ty pieprze
Dwulicowi ludzi kurwa ilu was jeszcze?

` z czasem zrozumiała,
że niektórzy tylko udają jej przyjaciół

` Wyjebane mam na to,
kto co za plecami gada,
Masz Mi coś do powiedzenia
w cztery oczy sprawę załatw

` Ja wypowiadam wojnę,
uwierz nie chcesz
być moim wrogiem.

` Podejdź bliżej, niech się tobie przyjrzę
Wiesz co widzę? Widzę twe oblicze
Prawdziwe obrazy krzywe i ten strach
Widzę jak grasz, widzę jak łgasz.





 ________

Nuty :

Paluch - Nic Nie Musisz Feat. Kali (Syntetyczna Mafia)  :

http://www.youtube.com/watch?v=jspZmQxfUjM 

Paktofonika - Rób co chcesz :

http://www.youtube.com/watch?v=HfHCcyv5Ous 

Black & White feat. Robson - Do You Know 2011 (Daan'D & Jessie M Remix)

http://www.youtube.com/watch?v=D9J4hphMvCM

 

Alexandra Stan - Mr. Saxo Beat (Dj Amor Remix) 

http://www.youtube.com/watch?v=Px49BTdWgEo 

 

Chada - Ten Styl 

http://www.youtube.com/watch?v=XVDK4sK41_k

 Pezet - Szósty Zmysł 

http://www.youtube.com/watch?v=oQkYVp2rL-Y 

Pezet - Ukryty w mieście krzyk 

http://www.youtube.com/watch?v=HNlJXbZR-3k

Fokus - Lubisz to (OFFICIAL VIDEO)  

http://www.youtube.com/watch?v=8QPYg8Xmwxg 

 Focus - Sms 

http://www.youtube.com/watch?v=D_j4JVgkPgQ

__________________

 

CIĄG DALSZY OPISÓW :

Mówiąc "Fuck you" pozdrawiam paru ludzi...


nie będę TOP.1 , nie będę ta zajebista, która robi wszystko by się przypodobać,
Ale będe ta, bez któej nie będziesz mógł żyć .


 Chciałabym z czystym sumieniem spojrzeć ci w oczy, uśmiechnąć się,
oraz głośno i całkowicie szczerze oznajmić, że już mi nie zależy . 





a wysyłając do ciebie pierwszą wiadomość nie sądziłam, że poniesie
ona za sobą tyle wyderzeń, płaczu, smutku i szczęśCia.



.czytasz stare wiadomości i zastanawiasz się co zrobiłaś źle ; x

wkurzają mnie podpisy pod zdjęciami na nk albo na fejsie typu ; ta jakoś .
żadna kurde jakość, jak masz taki ryj to jakość nic tu nie pomoże.



. wypieczone jak kiełbachy na solarium, kilo tapety, sztuczne paznokcie, krótka mini,
obcisła bluzeczka z dekoltem, aż sztuczne cycki wylewają sie na podłogę i faceci
lecą na sztuczność aż zrozumieją, że taka dziewczyna nie ma niC im do zaoferowania
prócz kilku skrzypnięć łóżka. 

Krwisto czerwone usta, zamaraznięte stopy, popękane usta od kurewskiego
mrozu . i ON największy wariat, który rozgrzewa mnie przy temp - 20 stopni .


Uzależniona od komputera, telefonu, pisania sms'ków, czekolady, Żelków ,wspólnych
wypraw ze znajomymi, muzyki, filmów, grubsona. !

I Fuck you skur^^elu, bo widzisz. Od Ciebie się nie uzależniłaam.! :]



Skurwisz się raz i kurwą zostaniesz do końCa życia. !


- ale ty jesteś brzydki .
- a ty pijanaa.
- ale ja wytrzeźwiejee :) .

pff, jesteś aż tak płytki, że swoją miłość wyrażasz w opisach na GG i sms'ach. ? ;>




bo czasem są takie dni, kiedy '' kurwa mac '' i '' ja pierdole '' to za mało. Wtedy mówię '' ja jebie '' . ;D



mówisz, że to koniec , że za bardzo cie ranie, jednak ja bez ciebie żyć nie
jestem w stanie.. ; x




`. i lubię na zaparowanych szybach w autobusie .
                 pisać jak bardzo Cię Kocham. <3 :*



. i nie chciała od niego nic, prócz bycia z nim .
ten naćpany kretyn niggdy tego nie rozkminił .



. chłopak staje się mężczyzną, gdy przestaje patrzeć w dekolt,
a zaczyna patrzeć w oczy.



- ko ..
 - co ko . ?
- Ko.. Ko ..
 - kochasz mnie. ?
- kota czy nakarmiłeś idioto.



. jeśli minuty, w których o tobie myślę miałyby przedłużyć ci życie. żyłbyś wieczność. < 3 :*


. w kuchni była dla niego kurą domową, na imprezach dziewczyną z klasą,
a w sypialni traktował ją za zwykłą dziwkęę. 



. i nie wiesz jak byłam dumna z siebie, kiedy rysowałam serduszka z
tyłu zeszytu nie myśląc o tobie. ^ ^



mam po rusku Ci powiedzieć, jak cholernie mi zależy, .żebyś zrozumiał . ?




W dni kiedy chce miec na wszystkich wyjebane ,
 zamknąć się w domu , założyć dużą bluze , i z popcornem w ręku oglądac komedie ,
nie wyłączam telefonu na wypadek gdybyś napisał .
Nie umiem miec na Ciebie wyjebane .





'Ludzie mówią, że nie lubisz jak jaram, a ja chcę trochę relaksu zanim powiesz mi nara,
 ostatecznie wiem, że nic nie trwa wiecznie, jak chcesz mnie wkurwić robisz to skutecznie...'



. wtedy dopiero zrozumiesz ile straciłeś, ile mogłęś mieć, ale tego
nie doceniłeś.



. przyjdzie pora, powiem '' chodź tu ''
       spojrzę Ci w oczy i zaczniemy od początku. < 3



. nie umiem sobie radzić, nie jestem aż tak twarda z najprostrzymi sprawami,
potrzebuję oparcia. Potrzebuję miłości i uczuć prawdziwych,
ale wole nie miec NiC niż mieć coś na niby !



Podłącz do prądu sprzęt, wystaw głosnik na parapet.
Niech ulice na osiedlach, rozbrzmiewają chorym rapem/ ,
< 3333333333



Malutki bachor, który przeżył już wszystko ..



. osądzami pochopnie, jeden na sto sie wyrwie, jeden na sto kogoś potnie,
jeden na sto dorośnie, jeden na sto do czegoś dojdzie.



Dam. Zajebiście Dam radę ! .



Elo wariat ! . Lipa jest ! ^^ .




Bez dymu nie  ma rymu. Bez dymu nie ma flow. 
Bez dymu nie Dread Killa . Nie ma . Reagge Show. < 3 



piję za ciebie, za naszą przyszłość, mogliśmy wszystko, szkoda, że nam nie wyszło. ; C 



Może tak razem. ? Za rączke. Na zawsze.?! < 3



pij.! Bo świat na trzeźwo nie jest do zaakceptowania .



Podkreśl tempo i zapierdalaj ze mną.
Wysokie obroty, bo życie jest tylko jedno. x3



no powiedz czy opłacało ci się wtedy mnie tak olewać .?


. patrzysz na mnie, widzisz jak życie boli, jak wszystko po kolei się pierdoli. ;/




Ej małaa ! . ON nie jest ciebie wart ! .
Muzyka, przyjaCiele, reszta w tle. ! < 3



Uprzejmie Cię pierdolę .



Kiedyś opowiem Ci jak cię kochałaam, nie uwierzysz.



Codziennie uczę się żyć bez Ciebie ! .



A teraz poczuj smak mojej obojętnośCi . 



nie łam się, będzie dobrze, wiem łatwo powiedzieć.
ale lepiej mieć nadzieje, niż siedzieć i nic nie mieć. 


 

[KONIEEEC !] 

 

 

Pozdro dla prawdziwych ! . < 3

 

 

16 komentarzy:

  1. Anonimowy15:46:00

    Zajebiste te opisy opisuja cale zycie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:23:00

    WYMIATASZ!! OBY WIĘCEJ TAKICH :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:58:00

    łohoohoh grubo

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:13:00

    przezaaajebiste opisiki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:33:00

    Noo, zajebiste opisy :D
    Akurat pasują mi z przekazem również to jednej kurwy:D
    wieecej takich;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:40:00

    naprawdę dobry blog!
    tak trzymaj, pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:24:00

    zajebiscie to wszystko ujełaś , ją też jestem wrogiem i nienawidzę fałszywych szmat a najgorsze jest to że na takie ryje muszę prawie codziennie patrzec

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:40:00

    zajebiste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:18:00

    Ale zajebiste ! Wielkie dzięki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:54:00

    ` Nie znasz..?
    Więc po co pierdolisz..?
    Myślisz że mnie to rusza..?
    boli..?
    Chyba ci się w główce pierdoli.. ; ))


    Ten mi teraz najlepiej się dopasował ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki ;> Bardzo mi się przydało , ogólnie opisy są zajebiste<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy07:34:00

    Bardzo Ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:04:00

    hey możesz mi napisać jak nazywa się piosenka która leci w tle?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:38:00

    Jak sie nazywa ta nutka co idzie jak sie startuje blog bo potrzebuje ja :) bo mi sie zajebiscie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paluch - Teren prywatny :D

      Usuń
  15. Anonimowy21:24:00

    Zajebiste teksty ;)

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .