Całkowita liczba wyświetleń stron ;

wtorek, 13 grudnia 2011

Takie Tam O Dziwkach .. :) ..

Może widzisz we mnie zwykła dziwkę, tak naprawdę jestem niezwykła .
 
Po co mam całować te, dla których noc to pieniądz..
 
Zweryfikuj wtórnie, może sypiasz z blacharą.
 
Uważaj ziomek, ta suka leci na Twoje siano.
 
Nie jedna taka była, co za hajs chłopaka żyła.
 
 Mnie tam nigdy nie żal kurew, bo kurwą nie można zostać, trzeba się nią urodzić i umrzeć,      a reszta na ten temat to kiepska literatura.
 
Trzecia suka, czwarta suka, czy jest tu czego szukać po tych wszystkich klubowych sztukach?
 
Wszyscy artyści to prostytutki. w oparach lepszych fajek, w oparach wódki .
 
 …Zeszmaciłaś się a ja Ci prosto w oczy wytknąłem .
 
Zrozum mnie źle kurwo między nami już koniec…














…Nie chce szmat już półtora roku sam walczę o swoje
Dla takich jak ja kobieta to tylko kolejny problem…
 
Na obecny moment po tobie wszystkiego się spodziewam.
 
Chciałabyś żebym wrócił ale wiesz że ja bym nie chciał .

Powiem Ci że jedynie mógłbym się z Tobą przespać.
 
Na wzajem bez jajec to słabe mówiłaś "chamie" mówiłem "skarbie" .
 
Ładnie skarbie to się nazywa miłość że co od hajsu Ci odpierdoliło?
 
Zeszmaciłaś się a ja Ci prosto w oczy wytknąłem
 
Zrozum mnie źle kurwo między nami już koniec
 
…Lubię Ciebie klepać w dupsko moją dłonią , hardcor ma moc, i ty musisz w nim tonąć…
 
Każda z nich myśli że jest feministką choć nazwiesz ją księżniczką, prześpisz się jak z dziwką
 
 Ona ma wytatuowane na dupie - wal śmiało pies szczepiony
 
Dedykuje to panienkom, które są traktowane jak szmaty, przez swoją piękność
 To kurewskie zachowanie leży w ich naturze, od młodości widząc chuja otwierały buzie
 
 Kurwa tez kobieta tylko trochę droższa...
 Chujem w twarz, tą zabawę znasz.
 Taka kurwą trzeba się urodzić...

 Nuty :

Firma - Fałszywe Dziwki 
Tede - Ona jest Szmatą . 
SNK - Ona Jest Kurwą .
Stinko - Ona Lubi to robić .
Gabi - Bywa .
 
SZCZĘŚCIE :


uśmiech + pozytywne myślenie = szczęście.

Zero smutku, zero łez bo życie jest the best !

Szczęśliwa jestem, kurde!!
 
Roztańczę w sobie świat! na przekór łzom ... 

umiem jeszcze iść pod prąd!
 
Jestem wolna jak ptak ^^ przez cały czas
 
Czasem czuje się tak… po prostu szczęśliwa !
 
Pięknie żyć - znaczy kochać świat
 
Powietrze pachnie jak malinowa mamba…:)
 
 Słonce jakby do mnie uśmiechnięte… :)
 
Trzeba by również Izby Wytrzeźwień dla ludzi pijanych szczęściem
 
 Idę sobie po łące szczęścia...

Najlepszy widok z rana : Twoja Buzia ujarana :)
prawdziwe życie kobiet zaczyna się po trzydziestu.......facetach =)

Miłość jest jedna, a serca dwa. Czemu to zawsze cierpię ja??????

3 komentarze:

  1. Anonimowy13:39:00

    Zajebiste ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;* mam prosbe ? wytłumaczyz mi jak zrobilas takiego ładnego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:50:00

    Megaaa ;)

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .