Całkowita liczba wyświetleń stron ;

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Śmieszne :

Żyj tak, żeby po Twojej śmierci kumple się nudzili [!!] ;))






Mój pierwszy opis... z Biedronki oczywiście  . ;D

Ja nie pójdę do nieba, bo mam lęk wysokości . ;)

Moje życie, moje kredki, więc won  z   mazakami . ;)

Moją Nieobecność na Gadu sponsoruje sql ; )

Mam swój własny świat i swoje własne kredki ..

W życiu pewne są 2 rzeczy: śmierć i "Kevin sam w domu" w każde święta .

Czemu ptaki latają? 
Bo nie chce im się chodzić -,-



Klawiatura zablokowana - aby odblokować pocałuj właścicielkę ;))

Jeśli czytasz ten opis, to bądź dumny, że jesteś na mojej liście kontaktów ;)

Przyszedł do mnie szatan i powiedział: ,,Popraw się, bo jesteś gorsza ode mnie'' . ;DD






Opis GG jest jak gacie - codziennie trzeba go zmieniać . ;ddd


Wózek - 120zł, Tesco - 2 mln zł, radość z pchania wózka w supermarkecie - bezcenne . 

Zgubiłem IQ, jak co, to przekazać, że ma wracać .







Pozdro Ludzie ;ddd




- Claudiqq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .