Całkowita liczba wyświetleń stron ;

środa, 14 grudnia 2011

O zabiciu sięęę ;P

Życie to nie bajka...to taka mała wojna,duża przepychanka..

 

Przepraszam ze żyje , obiecuje ze więcej się to nie powtórzy .

 

>Chcę być szczęśliwa, może będę szczęśliwa jak umrę i pozbędę się smutku ?

>Może śmierć jest bliżej mnie niż twoja miłość ?

>NIE MA MNIE DLA NIKOGO ! 

>Moje Zycie To Jedno Wielkie Niedokończone Samobójstwo...
 

>Zamykam oczy...Z prośbą by już nigdy ich nie otworzyć...
 

>Wydaje mi się, że zawadzam na tym świecie. Zaraz mnie nie będzie!





Bo ja bez CiEBIE Nie WIEM JAK ŻYC BUU ;(:( 

Brak nadziei...Brak sil...Brak miłości...Brak przyszłości...

Umieram Modląc Się ... Krwawiąc ... I Krzycząc ...






"KIEDY MAM DOŚĆ!!!"
Czuję jak ból przeszywa moją duszę
Jak w głowie narastają myśli muszę
Ja już tracę głowę
Coraz częściej myślę że mogę
Mam już dość
Życie daje w kość
Czy tego chcę
Nikt nie pyta
Często myślę wrócę
Ale sumienie za serce chwyta
I karze zastanowić się choćby na chwilę
A ja ze smutku po nocach kwilę
Już nie mam siły
I nikt nie jest tak miły
Aby ulżyć mi w cierpieniu
I inie pozwala zatopić się w zadowoleniu
Z czego?
Z życia .
Bo ja mam już dość samego bycia!


____________________________ 

Kurwa Mać!!!!
chce mi się krzyczeć...wrzeszczeć!
jak można być tak głupią istotą
mam w sobie ból
mam w sobie lęk...
mam w sobie pustkę...
i straszny żal...
dzisiejszy dzień był do bani...
w pracy opierdol...
na terapii...odejście kogoś...szkoda:(
w domu smutek...:(
i płacz (jak zwykle)
dlaczego ty nie widzisz jak do ciebie wyciągam rękę
chwyć się jej...!!!
pomogę
ale daj mi szansę
a nie skreślaj na starcie!
tak mi ciebie brakuje....
czuje jak by cię nie było...
a tak cie potrzebuje
szczególnie teraz...
a ty nawet nie dasz mi dośc do głosu
nie dasz mi okazji abym mogla cos powiedzieć!!
szkoda...
bo mam ci dużo do powiedzenia
i bardzo żałuje że pozostało mi
tylko skrobanie tych myśli na blogu
:((((((
_________________________ 

czuje się jak zbity pies..
jakoś dziwnie mi jest
przyszły wspomnienia
i tak się zastanawiałam jak by to było tym razem
wiem że nie powinnam..
ale co mi innego pozostało...
jakoś mi smutno...
nic mi się nie chce nawet myśleć
czy pisać tu cokolwiek...
powoli opadam z sil jakich kolwiek
zaczynam... przestawać wierzyć w to że kiedyś będzie jeszcze dobrze . 



_____________________________

>Dół Wykopany... Trumna Włożona... Wy Się Śmiejecie... Ja Tutaj Konam

>Błysk Stali, Kapiąca Krew, Tylko To Mi Pozostaje...

>Czując jak wychyla się poza własny świat. Odchodząc...w sen wieczności

>Jest pewna rozkosz w podaniu się pociągowi do samobójstwa.

>Przyjemna to rzecz umrzeć z własnej ręki.







Mam tego dość . ;(

Nie mam dla kogo ŻYĆ .

Nuta :

Ariss- Miłość to ściema




[ KONIEEEC !! ]

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .