Całkowita liczba wyświetleń stron ;

czwartek, 8 grudnia 2011

Nie ma to jak z całą klasą chować się przed nauczycielką od plastyki w damskim kiblu I po sql te nasze żarty przez Telefon  
Lubię To !!


Pozdro dla Sandryy  , Sieroni & Kameeli ;DDD . 
 A TERAZ MACIE PARĘ FAJNYCH OPISÓW ;P 

Życie poprostu musi być lajtowe!
Ani widu, ani słychu, ani klik, klik... żyje tu jeszcze ktoś?? 
  Stop przemocy w rodzinie!.. zacznij bić znajomych .
  Czyt od tylu: abezrT ehcorT ćindurtU eicyZ! 
W szkole cię gnębią, w domu tragicznie i tak się rodzą choroby psychiczne

Młodzi są gniewni, a starzy ... wkurwieni!! :p 



<Teraz coś innego-smutne, ale dzięki temu ktoś otrzymał życie, a również ktoś je stracił dla ukochanej osoby... > 



"Drogi Pamiętniku : Jestem na łóżku w szpitalu, doktor mówi że będą mnie operować i mogę tego nie przeżyć. Potrzebuję nowego serca, potrzebuję również kogoś kto mógłby mnie wesprzeć w tych trudnych momentach, ale mój chłopak jeszcze nie przyszedł.
Drogi Pamiętniku : Oprecja skończona, doktorzy mówią, że wszystko poszło zgodnie z planem, że się udała, ale ja nadal potrzebuję kogoś kto mnie mógłby wesprzeć wtych trudnych chwilach, ale jego cały czas nie ma.
Drogi Pamiętniku : Minął już tydzień, wyszłam ze szpitala, wszystko ze mną wporządku, mój chłopak nadal nie przyszedł, więc teraz postanowiłam do niego pójść, bo bardzo się tym przejmuję.
Drogi Pamiętniku : Byłam u niego, długo waliłam w drzwi ale nie było nikogo, weszłam do środka, drzwi były otwarte i na stole była kartka papieru, która mówiła:
"Kochanie, wybacz mi, że nie mogłem Cię wesprzeć w tych trudnych momentach, a tak wiem, że tego potrzebowałaś. Chciałem zrobić Ci prezent, moje serce już dla mnie nie bije, ale jestem szczęśliwy, że mogę Ci je dać, że nadal żyję w Tobie... Kocham Cię ..." 



;(((( ...

; DDD

czy ten opis może kłamać??...chyba nie =PPP 

Romans z matematyka.... mam w dupie ten zwiazek :D 

... TaK TaK Już MaM , maM Już TAK , MaM cAłkiEm ZaJe*IsTy PlaN ... =D 


♥: Droga Matematyko mam dość rozwiązywania Twoich problemów , mam własne .! 


WsZyScY MaJa FaAaAaAaZe...MaM I Ja!!!!!!;D;D








4 komentarze:

  1. haha no dzisiaj było zajebiście ;D
    a post hmmm... no zajekurwabisty;***

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .