Całkowita liczba wyświetleń stron ;

niedziela, 11 grudnia 2011

Masz jakiś problem.?? Tak.?? To nara.!! Jeszcze nie zrozumiałeś.?? To powiem prościej.!! WYPIERDALAJ.!.

wiesz jak to boli ? gdy specjalnie dla niego poświęcasz swój wolny czas ? A on t rzyma w objęciach inną laske , wiesz jak to boli ? Jak by mi ktoś wyjebał w ryj ;x

Są takie dni, że mam ochotę nakleić sobie na plecy kartkę z napisem: " Bujajcie się i zostawcie mnie w spokoju."

pobawię się w obojętność- może wtedy zacznie Ci zależeć...

Tak cholernie chciałabym, żebyś choć raz cierpiał przeze mnie tak jak ja cierpiałam przez ciebie, ale nie potrafiłabym ci zrobić tego co ty zrobiłeś mi....


                               No tak kurwa, rań mnie. Przecież ja nie mam tych cholernych uczuć.


Jestem ciekawa twojej reakcji , gdybym teraz znalazła się w szpitalu, przez ciebie . ; /

A ja głupia wchodzę na twoją naszą-klasę codziennie, tylko po to, by zobaczyć czy przypadkiem jakaś laska nie pisze ci komentarzy. Tak, można to nazwać zazdrością.




Dlaczego nie możesz na mnie spojrzeć jak na dziewczynę za którą oddałbyś życie. ? 
Skleisz moje serce. ? < 33


' Kochanie. ' czy jeszcze reagujesz na te słowa..?








Powiedz mi prosto w oczy to co do mnie czujesz. Bo chce wiedzieć dla kogo mam żyć . Mówiłeś ' Kocham Cie. ' - To nie żart ? Nie- A jednak...


Nuty :  



 
 _______________________________________________________
.. a w sercu wyryte twoje imię.. ♥

`z jednej strony zajebiste z drugiej kreatywnie popierdolone życie.`

` rozkminiam co jest prawdą,a co fałszem.`


[KONIEC] 

1 komentarz:

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .