Całkowita liczba wyświetleń stron ;

piątek, 23 grudnia 2011




... bo ja cię kochac nie przestane . <3

A dziś Cię kocham o całe wczoraj mocniej ! <3 ;**

Skarbie, nawet czekolada traci słodki smak, gdy Cię nie ma... ! <3 ;*

... bo żyję po to, by Ci mówić `Kocham Cię` :**

` Jeśli kogoś kochasz, puść go, niech idzie. Jeśli wróci - jest Twój, jeśli nie, to nie był wart Twojej miłości `

On jest moją obsesją! Kocham Cię łobuzie! <3 ;*

Kocham kogoś kochanego ! I ten opis jest dla Niego <3 ;***

Kiedy jesteś ze mną czuję, że naprawdę żyję ! :**

K o c h a m_M o j e g o_W a r i a t a :**

Kocham Cię jak milion żelków ! ;) ;*

Żal mi tych lat kiedy Cię nie kochałam ;) ;**

K o c h a m < 33

Kocham Ciebie bardziej niż siebie ;) xD ;***

Kocham Ciebie, Twoje oczy, Twój uśmiech uroczy ! ;**

Kocham Cię,  bo Ty mnie kochasz ;**

Tylko Ciebie kocham, tylko z Tobą chcę żyć ! :*


Moje serce bije po to, by Cię kochać Ty idioto ^^ ;**

I kochać tak bez pojęcia <3 :* <3

Moje serce należy do Ciebie, bo ja kocham Cię <33 ;*

Kocham Cię wiecznością i kocham tą chwilą <3 ;*

Twoja obecność warunkiem mego szczęścia :* Kocham Cię <3

Tylko zostań ze mną, zawsze kochaj mnie! ;* <3

Jak kochać to tylko Ciebie :***

Kocham Cię Beybe ;* <3 ;)

Bo być z Tobą to jedyny w mym życiu cel <3 ;***

Chcę tylko słyszeć bicie Twojego serduszka <3 ;**

Wszystko jest tak proste, bo jesteś Ty ;**

W siebie tak wpatrzeni... W sobie tak zakochani... <33 ;***

Niech zawsze tak będzie... Tak jak jest teraz ! <3 ;***

Bez Ciebie moje życie nie miałoby jakiegokolwiek sensu ;** <33

Zostań, bo na Tobie kończy się mój świat ! <3 ;****

Kocham mojego blondaska ! ;) ;** <3

Życie stało się piękniejsze, gdy pojawiłeś się Ty <3 ;***

` a wszystko too ! bo Ciebie kocham <3 ;**

... to Ty sprawiasz, że się uśmiecham ;) <3 Kocham Cię Skarbie ! ;* Mój ! <3
. Kocham Cię Misiu :* <3 . Strasznie . ;* , Szczęśliwa :** :)) <3 .

Nie muszę mieć wszystkiego, wystarczy, że mam JEGO ;** <3

Dzięki Tobie wszystko staje się prostsze ! <3 ;*

Nie chcę nic więcej, Twoje serce do życia wystarczy... <3 ;*

Bo Ty potrafisz sprawić, że nic nie ważne jest <3 ;*

Kochaj mnie tak, jakby jutro miał się skończyć świat ! <3 ;*

... bo nie ma chwili, w której w moich myślach nie byłbyś Ty ! <3 :**

Nikt nie umiał, tak jak Ty, zawładnąć moim sercem ;**

Nie chcę byś tą, o której wspomnisz, tylko tą, o której nigdy nie zapomnisz ! ;*

Twoją chcę być dziś, jutro... i zawsze :* Kocham Cię <3

Bo tylko Ty potrafisz tak całować mój policzek <3 ;**

Kiedy jesteś przy mnie świat na lepsze się zamienia <3 ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .