Całkowita liczba wyświetleń stron ;

sobota, 10 grudnia 2011

:(( ..

Jedna żyletka, jedna żyła, jedno cięcie, jedna chwila.;(

 

-Dać dziecku żyletkę, powiedzieć mu że to harmonijka ustna i patrzeć jak mu się uśmiech poszerza...

 

- Biorę żyletkę w moje ręce, i wypisuję na niej wszystkie smutki
 

- Tnę się żyletka powoli, powstaje rana, bo nie jestem przez nikogo kochana
 

- Choć wszyscy zapłaczą to nic się nie zmieni, a grób mój pokryły kolory jesieni...
 

- A ona leżała zalana łzami i w świetle księżyca składała pocięte ręce
 

- Umieram modląc się, krwawiąc... i krzycząc
 

- Spotkamy się jeszcze kiedyś, ale już po drugiej stronie
 

- Pocięte ręce a wraz z nimi pocięte przez ciebie serce
 

- Dopiero w grobie zapomnę o tobie, gdy moje powieki zamkną sie na wieki
 

- Blask żyletki, potoki krwi, ból w sercu - To jesteś Ty!
 

-Na skrzydłach anioła wzbiję się ponad ten okrutny świat
 

- Czy warto czekać na lepszy dzień?
 

- Moje serce całe w bliznach miłości bez wzajemności to trucizna
 

- Może po śmierci mnie ktoś doceni wreszcie...

  Ręka....Żyletka...Kran... Mam zajebisty plan!!!

 

sprawdzimy kto ma ciemniejsza krew?
-jak?
-normalnie .. jak zawsze!
-to znaczy weźmiemy żyletkę i nad kranem potniemy ręce?
-dokładnie tak. no to co?
no to dawaj!

 

 

A teraz wezmę żyletkę i pójdę wypisać na ręku moje wszystkie żale.

Jedo cięcie,
Jedna chwila,
I niema cię, odchodzisz zostawiasz innym ból...
Lecz cieszysz się, że już nie cierpisz...;(


 


DlaczegoTyMnieCiągleRanisz.. SłowaCzasemBoląBardziejNiżTępyNóż:(

 

JednoPociągnięcie-ChwilaSłabości-APóźniejOdchodząProblemyWrazZKrwią

 

 

Nikt mnie nie kocha,Każdy olewa!WEZME TABLETKI I PÓJDĘ DO NIEBA!

 

 

Przyjdzie dzień, wezmę pigułki na sen, odejde w cień, ja to wiem... 

 _____________________

Nutka :

http://www.youtube.com/watch?v=VRExxWe7aoU 

 

 [Koniecc ;)]

 

 ` Pozdro Dla Czytających Mojego bloga ;dd

 

 

 

6 komentarzy:

  1. ;(
    żyletka hmmm...
    zajebisty post ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka, to muzyka na twoim blogu.. ?
    Bardzo mi się podoba ;*

    "Zamknięty świat
    Otwarte rany" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka to muza na twoim blogu ..?
    Zajebista ;*

    "Zamknięty świat
    Otwarte rany"

    :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:58:00

    Cięcie się jest światem w ciemności .

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:28:00

    Cięcie się to ból...lepsza całkowita śmierć która jest ulgą

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .