Całkowita liczba wyświetleń stron ;

środa, 7 grudnia 2011

Szmaty . ;)



Ej co Ty ? Lepsza kurwę niż jesteś zgrywasz ? Od kiedy ty suczko taka wrażliwa? No pokaz na co się stać? Uderz mnie w twarz ! Wyzwij od szmat a ja i tak wybuchnę Ci w twarz.Wali mnie krytyka która mnie dotyka Myślisz ze mnie to rusza ? Hahah chyba ci się w główce pierdoli .


Paktofonika - Rób co chcesz. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=HfHCcyv5Ous


- Śmieje się prosto w twarz wszystkim szmatom !!

-Dobra Suko koniec żartów, Przygotuj się do ostrego startu .

 -Być kapusiem fajna fucha, nieźle lalka strzelasz z ucha...

- Suka jest od jebania nie od kochania.

- Zawsze suko traktowałam cię jak dziwkę, to chyba proste..

- Co taka szmata jak ty jest warta?

- Nie szczekaj suko, bo hycle Cię wywiozą...

 - Myślisz ze jesteś fajna i się szczerzysz? Kochanie, tylko Ty w to wierzysz.
 
- Myślisz, ze jesteś słodka? Nie, po prostu zwykła z Ciebie idiotka.
 
- Cenisz się za wysoko kochana ;- ***.
 
 ;DDDDDDDDDDDDDD

- Dla niego jesteś zwykłą suka, super sztuka z pubu, on kocha tylko ciebie jak mu dajesz po ciemniaku.
 
- Wiesz, czym się rożni kobieta od szmaty? -Kobieta się szanuje.

- Ej, lala nie jest słodko? Być kurwa i się kurwic. Kiedy zmądrzejesz złotko?
 
- To bardzo porządna dziewczyna.. była.
 
- Jeden plastik, drugi plastik, świeci się lateks jak odblaski.
 
- Będziesz dla mnie szczekać , sukoo.!
 
- Barbie, jesteś zajebista, ale trochę za często ustami mlaskasz.
 
- Zginiesz suko, własna głupota cie zabije.
 
- Latem lodziara, zimą blachara ;d 

Jeśli urodziłaś się dziwką, to księżniczką nie umrzesz.
Co się patrzysz? I tak jesteś chujowa ! ` xD 

 Nigdy nie bd lepsza ode mnie sukoooo!!!!!




 



 SNK - Ona jest Kurwą !




I to na dzisiaj [Konieeec] ;DD

Claudiqq

1 komentarz:

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .