Całkowita liczba wyświetleń stron ;

wtorek, 27 grudnia 2011

Zazdrośśnice .. Prowokacja.

Niee, nie da się tego ogarnąć . Za dużo ludzi fałszywych, za mało tych prawdziwych . Za dużo nienawiści, brak miłości . Za dużo szkoły, za mało wolnego czasu . I weź tu ogarnij, człowieku.. 

 

 

 

I te głupie buziaczki w opisach, które mają wywołać we mnie zazdrość. Wiesz co u mnie wywołują? Napad niekontrolowanego śmiechu.

 

,, Możesz się starać,możesz próbować ale on i tak cię znienawidzi " 

,, A najlepsze jest to ze on i tak woli ładniejsze od cb " 

,, Jak na razie to tylko ty się kompromitujesz...ale przed nim ;) " 

 ,, Zazdrość jest czwartym GRZECHEM GŁÓWNYM ! . ''

  ,, Możesz mówić ile chcesz, ale zazdrość trzyma Cię !''

,, Czasem po prostu trzeba pogodzić się z losem a nie zdobywać wszystkiego zazdroszcząc i zwalczając.''

,,Życie to ciągłe czekanie.. Na dorosłość, na miłość, na autobus, na ulubiony serial, na szczęście, na wakacje, na przyjaciela, aż w końcu na śmierć.''


Co Ty od niego chcesz? Żeby Ci codziennie róże przynosił, nie spóźniał się, był punktualny, przyjeżdżał po Ciebie, robił sto tysięcy niespodzianek, był miły, kochany, romantyczny, żeby Cię zabierał na długie i romantyczne spacery, żeby nie zapominał o Tobie, i żebyś zawsze przy nim czuła się kochana. Przecież to tylko facet. Da się ich kochać tacy, jacy już są, i to jest w nich takie słodkie, a tego swojego ideała wyrzuć na śmieci i zapomnij. 

'jestem zazdrosna o każdą dziewczynę którą kiedykolwiek przytuliłeś, bo przez moment miała w ramionach cały mój świat.. !'

,,pominąłeś jeden, mały szczegół-moje uczucia"

 

O wrogach :  

 

 Nienawidzisz mnie? - Fajnie... Słyszysz te brawa? - Są dla mnie!

Śmiej Się Prosto W Twarz Wszystkim Szmatom!!

Bóg napisał wstęp : szanuj ludzi kurwy tęp!

chcecie żyć w nienawiści, jebani egoiści?

przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej.

 Dam Ci tysiąc powodów,by Twoja nienawiść była jeszcze większa! 

Słodka, Niewinna? Idiotka, Naiwna? Suka Czy Szmata? Jak Wolisz...Mi To Lata;) 


Dla głupców tych co się czują na siłach by nazwać mnie dziwką

Zazdrościsz.? Twoja krytyka mnie nawet nie dotyka.!

Nie zmienię się dlatego że ktoś tak chce.wiesz.?Tak robi tylko zwykły leszcz.!

Twoja opinia mało mnie interesuje. Znam Swoją Wartość i Tym się kieruje .!

wiesz co mnie boli.? że ludziom w głowach się pierdoli. !

Robię To Co Lubie Krytykę Pierdole. Tak Jest Fajnie i Ja Tak Wole.; p

Nie znasz.? Nie oceniaj.! Znasz - Szanuj.!

MOże byś najpierw przyjrzał się sObie.A nie wpierdalał w to cO ja rObię[?].!.

jestem tym kim jestem.! nie zmienie sie dlatego że ktoś tak chce.!

Wrogów mam nie wielu .ale środkowy palec właśnie dla Ciebie skurwielu.!

Ludzie Chcą Mnie Oceniać Nie Widzą Duszy,Nie Widzą Tego Co W Mej Głowie. Huczy !
Daj spokój człowieku nie prowokuj . ! Jak mnie nie znasz to nie plotkuj ! 
 
 
 
Nienawidzisz mnie ? PROSTE!To nie jest mi obce ! Zawsze wszystkie dziewczyny były o mnie zazdrosne .


Nienawidzisz mnie ? hmm, niech pomyślę dlaczego ? Dlatego, że chciałabyś, a nie jesteś moją Kumpelą ;)
 
 
 
 
A ja pozdrowię Ciebie środkowym palcem i będzie między nami tak jak ja chce! Gdy mną pogardzisz, dostaniesz w jape i będziesz robiła za do podłogi szmate! 
 
 
"Nie chodzę w markowych ciuchach, nie spędzam dwóch godzin przed lustrem i nie popierdalam w dwumetrowych obcasach. I to Cię boli. Bo ja nawet w ubraniu ze szmateksu, bez makijażu i w schodzonych już trampkach jestem lepsza od Ciebie."

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Cytaty Z Nut ♥

`Nieważne skąd i nieważne gdzie ważne co masz w sercu .... `

 ` wszystko to by było na tyle, miłosna historia trwała tylko chwile.`

 

 

`Wzbudzić nadzieję a potem z tego kpić, tak się nie robi jak z ludźmi chce się żyć.`

 `Prawdą stają się słowa, które są wydrukowane``.

``Charakter niespokojny, niepokorny, trudny
Chociaż nie ciągnie się za nim aż 7 grzechów głównych...``

``Pamięć przerzuca chwile jak projektor slajdy.``

``Nie musisz słuchać słów, czytaj z moich ust
Dobrze jest mieć do kogo wyciągnąć rękę
A oczy, oczy mieć szeroko zamknięte`

 `Wiesz jak jest,prawda boli
Złość,nienawiść,zazdrość,zawiść`

`Nie żałuj nic, wyobraź sobie że to był tylko sen`

 ` Poczuj prawdę, która osiada na powiekach, to jest o miłości, której nie zmierzysz w monetach `

"Dla wszystkich działaczy, dla których hip-hop wiele znaczy." 

 


"Niech siła wzmacniacza przytłacza słuchacza."

 

 

 

"Nieraz drzwi otwieram, tam muzyka dech zapiera. I cholera!
Mi na płacz się zbiera."

" Kiedy składasz obietnice, później ją łamiesz NIENAWIDZĘ
Kiedy dajesz słowo, później się okazuje, że nie wiesz co to honor".

" Kiedy sobie wyobrażam, że miało by was nie być,
szczerze nie miałbym po co żyć, nie miałbym dokąd iść, cały mój świat, wszystko co mam...to Wy"

" Na koniec stanę sam na tle błękitnego nieba.
Pierdolę to jaranie, bo mi tego nie potrzeba "

" Masz jedno życie i masz jedną szansę,
wykorzystaj ją jak najlepiej potrafisz,
świat cię zaskoczy, miejmy nadzieję,
plan wypali, ale pomyśl sobie, że i tak to stracisz..."

" Jeden moment taki,dla którego żyję,
To ujrzeć swoje dzieci,mieć dom i rodzinę.
Błagam Boga o to by z fartem już do końca,
Iść razem z tym co najbardziej kocham. "

" Ludzie nam bliscy gdy odchodzą z tego świata,
W sercu ból który nie daje zapomnieć przez lata.
Przez jedna chwilę chciałbym zobaczyć brata,
Który był starszy ode mnie o dwa lata. "


 

piątek, 23 grudnia 2011




... bo ja cię kochac nie przestane . <3

A dziś Cię kocham o całe wczoraj mocniej ! <3 ;**

Skarbie, nawet czekolada traci słodki smak, gdy Cię nie ma... ! <3 ;*

... bo żyję po to, by Ci mówić `Kocham Cię` :**

` Jeśli kogoś kochasz, puść go, niech idzie. Jeśli wróci - jest Twój, jeśli nie, to nie był wart Twojej miłości `

On jest moją obsesją! Kocham Cię łobuzie! <3 ;*

Kocham kogoś kochanego ! I ten opis jest dla Niego <3 ;***

Kiedy jesteś ze mną czuję, że naprawdę żyję ! :**

K o c h a m_M o j e g o_W a r i a t a :**

Kocham Cię jak milion żelków ! ;) ;*

Żal mi tych lat kiedy Cię nie kochałam ;) ;**

K o c h a m < 33

Kocham Ciebie bardziej niż siebie ;) xD ;***

Kocham Ciebie, Twoje oczy, Twój uśmiech uroczy ! ;**

Kocham Cię,  bo Ty mnie kochasz ;**

Tylko Ciebie kocham, tylko z Tobą chcę żyć ! :*


Moje serce bije po to, by Cię kochać Ty idioto ^^ ;**

I kochać tak bez pojęcia <3 :* <3

Moje serce należy do Ciebie, bo ja kocham Cię <33 ;*

Kocham Cię wiecznością i kocham tą chwilą <3 ;*

Twoja obecność warunkiem mego szczęścia :* Kocham Cię <3

Tylko zostań ze mną, zawsze kochaj mnie! ;* <3

Jak kochać to tylko Ciebie :***

Kocham Cię Beybe ;* <3 ;)

Bo być z Tobą to jedyny w mym życiu cel <3 ;***

Chcę tylko słyszeć bicie Twojego serduszka <3 ;**

Wszystko jest tak proste, bo jesteś Ty ;**

W siebie tak wpatrzeni... W sobie tak zakochani... <33 ;***

Niech zawsze tak będzie... Tak jak jest teraz ! <3 ;***

Bez Ciebie moje życie nie miałoby jakiegokolwiek sensu ;** <33

Zostań, bo na Tobie kończy się mój świat ! <3 ;****

Kocham mojego blondaska ! ;) ;** <3

Życie stało się piękniejsze, gdy pojawiłeś się Ty <3 ;***

` a wszystko too ! bo Ciebie kocham <3 ;**

... to Ty sprawiasz, że się uśmiecham ;) <3 Kocham Cię Skarbie ! ;* Mój ! <3
. Kocham Cię Misiu :* <3 . Strasznie . ;* , Szczęśliwa :** :)) <3 .

Nie muszę mieć wszystkiego, wystarczy, że mam JEGO ;** <3

Dzięki Tobie wszystko staje się prostsze ! <3 ;*

Nie chcę nic więcej, Twoje serce do życia wystarczy... <3 ;*

Bo Ty potrafisz sprawić, że nic nie ważne jest <3 ;*

Kochaj mnie tak, jakby jutro miał się skończyć świat ! <3 ;*

... bo nie ma chwili, w której w moich myślach nie byłbyś Ty ! <3 :**

Nikt nie umiał, tak jak Ty, zawładnąć moim sercem ;**

Nie chcę byś tą, o której wspomnisz, tylko tą, o której nigdy nie zapomnisz ! ;*

Twoją chcę być dziś, jutro... i zawsze :* Kocham Cię <3

Bo tylko Ty potrafisz tak całować mój policzek <3 ;**

Kiedy jesteś przy mnie świat na lepsze się zamienia <3 ;*

czwartek, 22 grudnia 2011

Wyjebane W Kosmos ^^ haha ;P


Masz wyjebane? Typowe stwierdzenia zakompleksionych ludzi, którzy sobą tak naprawdę nic nie reprezentują.



Patrząc jej w oczy powiedziała: - ty szmatoo, ogarnij się, bo i tak niżej już nie da się upaść.


Nie będę się uczyć, pierdole! Najwyżej zostanę tancerzem waka waka w Afryce. ;dd

 

Jebać rozmowy o miłości, pogadajmy o czymś realnym.

 

Plastikowy świat, plastikowe życie, plastikowy uśmiech. Cycki też niedługo zrobią jej się plastikowe -.-


Życie bez Ciebie jest jak kawa bez kofeiny.

 

 

Chłopaku! Czy słowo spierdalaj to takie skomplikowane słowo?


Jak ten śnieg stopnieje, to będziemy zapierdalać do szkoły nie zaprzęgiem, a kajakiem. xd

 


Bądź moim sidem, ja będę twoją nensi, założę różową sukienkę i pobawimy się w dirty dancing :D

 

Stwierdzono u niej niepoczytalną skłonność do okrucieństwa, agresji, gwałtownych wybuchów gniewu, a także wybujały temperament.


- Kocham Cię ! - Oj tam, oj tam.

 

- Wiesz co, kupiłam sobie ostatnio robota domowego z funkcją trzepania dywanów. - Ty sobie mózg wytrzep !

 

mam jedną pierdoloną schizofrenię - zaburzenia emocjonalne , proszę puść to na antenie. :D


nie ma mnie dla ludzkości , bo szkicuje smak wolności .




Ogólnie was nie lubię ale ewentualnie sie uśmiechne . ;)


 

i nie ważne co mówisz, gdy jesteś sztuczny jak tipsy.

 

- ej, mam problem. chyba kocham gościa, który ma mnie totalnie w dupie. - napisz mi jego adres na kartce, ja pójdę poszukać dobrej siekiery. :D

 

masz gdzieś? nie martw się, ja też.

 

właśnie Ci ubyło jednej gwiazdki na Twoim koncie zajebistości. 

 

 Nuty :


Don Omar - Danza Kuduro ft. Lucenzo Video Oficial Con Letra 

http://www.youtube.com/watch?v=GnBYdUXi3Eg

Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony






THE END !! ;P

Dzisiaj krótko z powodu tego że nie chce mi sie już wymyślac tekstów i wgl ;dd hyy next post będzie dłuższy ;PP 
Wesołychh ! ;ddd

wtorek, 20 grudnia 2011

O sobie ;DD

Mam Gdzieś Twoje Z Palca Wyssane Na Mój Temat Oceny !
Myślisz że Mnie Boli To Co Mówisz ?!
Poczekaj... Jeszcze Sama sie w Tym Wszystkim Zgubisz...!
Twoja Opinia Na Innych Działa Jak "Mariolka"...
Ale Ty I Tak Myślisz Że Jesteś "Sweet Krejzolka"...
Już Jutro, Może Nie Być dla Ciebie Ratunku...
Ale Ty Nie i Tak Obierzesz Właściwego Kierunku...
Za rok Będziesz Z Wózkiem Latała Po Podwórku !
Ale Co Z Tego, Skoro Masz Gdzieś Serdeczne Rady Innych...
Którzy Chcą Dla Ciebie Dobrze...I Nie Wyszydzają Od Naiwnych...

Hej Słodka Wytapetowana Lalo!

Myślisz, że masz na wierzchu Cycki i Jesteś Taka halo ?!
A Te Stringi na Wierzchu ? - Boże...Życiowa Porażka...
Twoje "Ważne" Sprawy To Dla Innych Dziecinna Igraszka...
Bo Wbrew Pozorom, Ja Wiem Którędy Iść !
Nie Pozwolę z Siebie Nigdy Kpić !
I Nawet, Jeśli Płacić Mam Za To Niebanalne Ceny,

"Ktoś z tłumu zawołał fajna du*a, dziewczyna się odwróciła- zamiast uśmiechu... frajer dostał buta";)


Wydaje Ci się, że mnie znasz... ?! Masz racje...WYDAJE CI SIĘ... Znasz mnie na tyle, na ile SAMA Ci pozwolę!


Myślisz ,że patrząc na moje zdjęcia,

na moją twarz ,ciało, oczy czy włosy to juz mnie znasz??
Mylisz się...!!
To tylko chwila uwieczniona na fotografii...Ujęcie sekundy mojego życia.
Nie wiesz co wtedy mogłam czuć i kim być..

Jeśli MASZ hajs I myślisz "Ja ją PrZeKuPię"

MOŻESZ sobie TE pieniążki WSADZIĆ w DUPE !!
NIE jestem NA sprzedaż, NA pokaz, DLA lansu !!
wypierdalaj w KOSMOS i z dziwkami bansuj !!

 

..Idę cichutko ulicą.. Robiąc zmysłowy hałas swoimi szpilkami.. Za Ostra.. Za dobra dla Ciebie Kotku. Obejdź się ze smakiem.. Nie każdy może mnie mieć.. Więc możesz Mnie tylko chcieć..

Nie obchodzą mnie plotki. Więc plotkuj, opluj, zbesztaj kotku! Ja i tak się będę śmiała! Mówisz o mnie, mów do mnie. Inne zdania się nie liczą. Nie słucham ludzi, którzy są głusi, chociaż słyszą ! ..

  

miła że... hm... : ) kochana że... mm.. : ) : * wredna ze... wrr! :P Spokojna jak... no.. ; D wybredna że..o.! ; )

   

Nie chodzę w koronie Nie siedzę na tronie I tak jak wszyscy moknę gdy pada deszcz. Nie sypiam w złotej komnacie, Nie mam niebieskiej krwi po tacie A jednak księżniczka jestem... x] 

 

prawdziwych przyjaciół na palcach ręki zliczę , oni gdy odejdę zapalą na grobie znicze , z nimi melanżuję, razem z nimi liczę , o lepszą przyszłość walczę , z nimi fałsz niszczę.

Jesteś tak cwana .?!
To wymyśl coś sama . <kwadr>
Moja twórczość bejbii jest zakazana !

Mowcie o mnie co chcecie...<wykrzyknik>
Nie zyje w waszym fałszywym świecie...<wykrzyknik>
Gówno o mnie wiecie...<wykrzyknik>

Myślisz że jestem samolubna.?
I tu przyznam Ci rację...

 

_________________________________________________

 

myślisz że będzie spoko? wątpie, nie obchodzi mnie co mówisz o mnie.

hipokryzja, seks, słodkie kłamstwa, narkotyki, kurwy i chyba to jest nasz świat.

alkohol w żyłach, we krwi amfetamina, chyba jestem zbyt słaba by na trzeźwo się zabijać...

Ty nie musisz mnie kochać, ale jeśli jednak zechcesz powiedz tylko słowo ja tam będę.

znam tylko ćpuńskie historie i pęknięte serce w tle...

 

  - Fajny masz tyłek ; D
 - A zasadził ci ktoś kiedyś kopa w dupę ? !   ;  DD

 

 Ja  + Ty =  ? 
 
działaj świadomie , przestań na farta liczyć 
!                



[THE END] .

Claudiqq

 

 

 

 

niedziela, 18 grudnia 2011

Opisy Typu ''Miłości Nie Ma ''. ;dd

Miłość To Ściema,
Miłości Nie Ma,
Są Tylko Głupie Zauroczenia... 

 

 http://www.youtube.com/watch?v=HhWZHjKr_Us

 

 

Miłości nie ma, lecz ból pozostaje. 

Czasami życie jest fajniejsze, kiedy chłopaka u twojego boku nie ma.

 Nie ma miłości, nie ma czułości, w życiu szczęście mi nie dane, szczerze mówiąc: wyjebane.

Miłość to ściema , istnieje tylko w filmach i tanich lekturach

MIŁOŚĆ ? 3 razy nie . dziękujemy .

Jak by nie mówić to jest prawda...Miłości nie ma ;( !!!!



 

 


  Moje serce zmienia kolor co chwilę !  

- I co to kurwa ma być ?
- Życie maleńka. Życie..



-Kim jesteś ?
-Małą pomyłką wielkiego Boga .




THEE END ;dd



środa, 14 grudnia 2011

O zabiciu sięęę ;P

Życie to nie bajka...to taka mała wojna,duża przepychanka..

 

Przepraszam ze żyje , obiecuje ze więcej się to nie powtórzy .

 

>Chcę być szczęśliwa, może będę szczęśliwa jak umrę i pozbędę się smutku ?

>Może śmierć jest bliżej mnie niż twoja miłość ?

>NIE MA MNIE DLA NIKOGO ! 

>Moje Zycie To Jedno Wielkie Niedokończone Samobójstwo...
 

>Zamykam oczy...Z prośbą by już nigdy ich nie otworzyć...
 

>Wydaje mi się, że zawadzam na tym świecie. Zaraz mnie nie będzie!





Bo ja bez CiEBIE Nie WIEM JAK ŻYC BUU ;(:( 

Brak nadziei...Brak sil...Brak miłości...Brak przyszłości...

Umieram Modląc Się ... Krwawiąc ... I Krzycząc ...






"KIEDY MAM DOŚĆ!!!"
Czuję jak ból przeszywa moją duszę
Jak w głowie narastają myśli muszę
Ja już tracę głowę
Coraz częściej myślę że mogę
Mam już dość
Życie daje w kość
Czy tego chcę
Nikt nie pyta
Często myślę wrócę
Ale sumienie za serce chwyta
I karze zastanowić się choćby na chwilę
A ja ze smutku po nocach kwilę
Już nie mam siły
I nikt nie jest tak miły
Aby ulżyć mi w cierpieniu
I inie pozwala zatopić się w zadowoleniu
Z czego?
Z życia .
Bo ja mam już dość samego bycia!


____________________________ 

Kurwa Mać!!!!
chce mi się krzyczeć...wrzeszczeć!
jak można być tak głupią istotą
mam w sobie ból
mam w sobie lęk...
mam w sobie pustkę...
i straszny żal...
dzisiejszy dzień był do bani...
w pracy opierdol...
na terapii...odejście kogoś...szkoda:(
w domu smutek...:(
i płacz (jak zwykle)
dlaczego ty nie widzisz jak do ciebie wyciągam rękę
chwyć się jej...!!!
pomogę
ale daj mi szansę
a nie skreślaj na starcie!
tak mi ciebie brakuje....
czuje jak by cię nie było...
a tak cie potrzebuje
szczególnie teraz...
a ty nawet nie dasz mi dośc do głosu
nie dasz mi okazji abym mogla cos powiedzieć!!
szkoda...
bo mam ci dużo do powiedzenia
i bardzo żałuje że pozostało mi
tylko skrobanie tych myśli na blogu
:((((((
_________________________ 

czuje się jak zbity pies..
jakoś dziwnie mi jest
przyszły wspomnienia
i tak się zastanawiałam jak by to było tym razem
wiem że nie powinnam..
ale co mi innego pozostało...
jakoś mi smutno...
nic mi się nie chce nawet myśleć
czy pisać tu cokolwiek...
powoli opadam z sil jakich kolwiek
zaczynam... przestawać wierzyć w to że kiedyś będzie jeszcze dobrze . 



_____________________________

>Dół Wykopany... Trumna Włożona... Wy Się Śmiejecie... Ja Tutaj Konam

>Błysk Stali, Kapiąca Krew, Tylko To Mi Pozostaje...

>Czując jak wychyla się poza własny świat. Odchodząc...w sen wieczności

>Jest pewna rozkosz w podaniu się pociągowi do samobójstwa.

>Przyjemna to rzecz umrzeć z własnej ręki.







Mam tego dość . ;(

Nie mam dla kogo ŻYĆ .

Nuta :

Ariss- Miłość to ściema




[ KONIEEEC !! ]

 

wtorek, 13 grudnia 2011

Takie Tam O Dziwkach .. :) ..

Może widzisz we mnie zwykła dziwkę, tak naprawdę jestem niezwykła .
 
Po co mam całować te, dla których noc to pieniądz..
 
Zweryfikuj wtórnie, może sypiasz z blacharą.
 
Uważaj ziomek, ta suka leci na Twoje siano.
 
Nie jedna taka była, co za hajs chłopaka żyła.
 
 Mnie tam nigdy nie żal kurew, bo kurwą nie można zostać, trzeba się nią urodzić i umrzeć,      a reszta na ten temat to kiepska literatura.
 
Trzecia suka, czwarta suka, czy jest tu czego szukać po tych wszystkich klubowych sztukach?
 
Wszyscy artyści to prostytutki. w oparach lepszych fajek, w oparach wódki .
 
 …Zeszmaciłaś się a ja Ci prosto w oczy wytknąłem .
 
Zrozum mnie źle kurwo między nami już koniec…














…Nie chce szmat już półtora roku sam walczę o swoje
Dla takich jak ja kobieta to tylko kolejny problem…
 
Na obecny moment po tobie wszystkiego się spodziewam.
 
Chciałabyś żebym wrócił ale wiesz że ja bym nie chciał .

Powiem Ci że jedynie mógłbym się z Tobą przespać.
 
Na wzajem bez jajec to słabe mówiłaś "chamie" mówiłem "skarbie" .
 
Ładnie skarbie to się nazywa miłość że co od hajsu Ci odpierdoliło?
 
Zeszmaciłaś się a ja Ci prosto w oczy wytknąłem
 
Zrozum mnie źle kurwo między nami już koniec
 
…Lubię Ciebie klepać w dupsko moją dłonią , hardcor ma moc, i ty musisz w nim tonąć…
 
Każda z nich myśli że jest feministką choć nazwiesz ją księżniczką, prześpisz się jak z dziwką
 
 Ona ma wytatuowane na dupie - wal śmiało pies szczepiony
 
Dedykuje to panienkom, które są traktowane jak szmaty, przez swoją piękność
 To kurewskie zachowanie leży w ich naturze, od młodości widząc chuja otwierały buzie
 
 Kurwa tez kobieta tylko trochę droższa...
 Chujem w twarz, tą zabawę znasz.
 Taka kurwą trzeba się urodzić...

 Nuty :

Firma - Fałszywe Dziwki 
Tede - Ona jest Szmatą . 
SNK - Ona Jest Kurwą .
Stinko - Ona Lubi to robić .
Gabi - Bywa .
 
SZCZĘŚCIE :


uśmiech + pozytywne myślenie = szczęście.

Zero smutku, zero łez bo życie jest the best !

Szczęśliwa jestem, kurde!!
 
Roztańczę w sobie świat! na przekór łzom ... 

umiem jeszcze iść pod prąd!
 
Jestem wolna jak ptak ^^ przez cały czas
 
Czasem czuje się tak… po prostu szczęśliwa !
 
Pięknie żyć - znaczy kochać świat
 
Powietrze pachnie jak malinowa mamba…:)
 
 Słonce jakby do mnie uśmiechnięte… :)
 
Trzeba by również Izby Wytrzeźwień dla ludzi pijanych szczęściem
 
 Idę sobie po łące szczęścia...

Najlepszy widok z rana : Twoja Buzia ujarana :)
prawdziwe życie kobiet zaczyna się po trzydziestu.......facetach =)

Miłość jest jedna, a serca dwa. Czemu to zawsze cierpię ja??????

niedziela, 11 grudnia 2011

Masz jakiś problem.?? Tak.?? To nara.!! Jeszcze nie zrozumiałeś.?? To powiem prościej.!! WYPIERDALAJ.!.

wiesz jak to boli ? gdy specjalnie dla niego poświęcasz swój wolny czas ? A on t rzyma w objęciach inną laske , wiesz jak to boli ? Jak by mi ktoś wyjebał w ryj ;x

Są takie dni, że mam ochotę nakleić sobie na plecy kartkę z napisem: " Bujajcie się i zostawcie mnie w spokoju."

pobawię się w obojętność- może wtedy zacznie Ci zależeć...

Tak cholernie chciałabym, żebyś choć raz cierpiał przeze mnie tak jak ja cierpiałam przez ciebie, ale nie potrafiłabym ci zrobić tego co ty zrobiłeś mi....


                               No tak kurwa, rań mnie. Przecież ja nie mam tych cholernych uczuć.


Jestem ciekawa twojej reakcji , gdybym teraz znalazła się w szpitalu, przez ciebie . ; /

A ja głupia wchodzę na twoją naszą-klasę codziennie, tylko po to, by zobaczyć czy przypadkiem jakaś laska nie pisze ci komentarzy. Tak, można to nazwać zazdrością.




Dlaczego nie możesz na mnie spojrzeć jak na dziewczynę za którą oddałbyś życie. ? 
Skleisz moje serce. ? < 33


' Kochanie. ' czy jeszcze reagujesz na te słowa..?








Powiedz mi prosto w oczy to co do mnie czujesz. Bo chce wiedzieć dla kogo mam żyć . Mówiłeś ' Kocham Cie. ' - To nie żart ? Nie- A jednak...


Nuty :  



 
 _______________________________________________________
.. a w sercu wyryte twoje imię.. ♥

`z jednej strony zajebiste z drugiej kreatywnie popierdolone życie.`

` rozkminiam co jest prawdą,a co fałszem.`


[KONIEC] 

sobota, 10 grudnia 2011

Opisy O chłopakach którzy Grają Na dwa fronty ..

 -         Gdy chodzisz boso nie chodź po szkle gdy kochasz ją nie kochaj mnie

-         rób co chcesz niczego nie żałuj.. chciałeś wybrałeś w dupę mnie pocałuj

-         Jeśli jesteś jak flaki , to poszukaj do takiego gówna oleju

-         a teraz spierdalaj mogłeś mieć mnie ..wybrałeś inną sam tego chcesz..

-         Poniosło Cię, czujesz się jak zdrajca, i wiesz co? taka jest prawda

-         czy wyczuje zapach zdrady, w ciemnościach korytarzy?

-         powiedz gdzie byłeś, kiedy ona tak czekała

-         powiedz co robiłeś, gdy do lustra płakała

-         ona nie spała całe noce, gdy wracałeś nad ranem

-         byłam obok, ty wybrałeś inną przyszłość...

-         byłam Ci wierna, ty nie do końca

-         Mówiłeś, że kochasz... i nagle inna jest

-         Gdy ja czekałam on poznawał świat za pomocą jej ust

-         Mogę byś pierwszą lub ostatnią ale nigdy jedną z wielu

-         Chłopak ma wiele dziewczyn - macho, dziewczyna ma wiele chłopaków -dziwka

-         byłeś dla mnie wszystkim. teraz jesteś nikim! spierdalaj do tamtej . [!!]

-         Wybrałeś ja wiec spieprzaj do niej 2-u licowy człowieku

-         tak bardzo kochał. kochał je wszystkie

-         Pamiętaj ze MY nie dzieli się na trzy...!

-         Mówią mi nie trać sił, bo z TEGO już nie będzie nic - jest ONA

-         Chciałeś? Zrobiłeś? Teraz nie żałuj-w dupę mnie pocałuj

-         Jednej mówi KOCHAM, z drugą pisze sms’y – frajer

-         To kwestia szczerości nie żaden wybór...

-         Do miłości potrzebne są dwie osoby, nie jedna i nie trzy

-         Chcę zapomnieć ze kochałeś wszystkie te kłamstwa, w które grałeś

-         Myślałeś, że się nie wyda!

-         No cóż nie jestem taka głupia jak tamta!

-         Więc idź i z tamtymi dziwkami tańcuj!