Całkowita liczba wyświetleń stron ;

środa, 30 listopada 2011

Takie Tam Odemnie :-*

może alkohol skraca życie, ale pozwala zobaczyć dwa razy więcej . : d
Doszłam do wniosku, że najlepiej jest rozmawiać z samą sobą. Przynajmniej ma się pewność, że osoba do której mówimy nas słucha i rozumie. :)
 
' cofnęłam zegarek o godzinę, wiec wiem co to podróż w czasie dziwko ' : p
 
Ludzie przeciwko ludziom, to wszystko działa jakby na złość, sami sobie życie burzą przez głupoty i zazdrość .
 
 
tak często mam ochotę wyłączyć się z tego świata. odejść, nie pozostawiając po sobie żalu. z daleka od tych kłamstw, chamstwa, zdrad i fałszu, od tych jebanych uczuć, które tak bezlitośnie ranią ludzi. w takich chwilach zatracam się w muzyce, bo tylko ona rozumie ból. : p
Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu
mała, wylansowana niuniu. jest jeden problem, oprócz wyglądu istnieje w życiu coś takiego jak mózg. tak, wiem, że słyszysz pierwszy raz to słowo, więc już tłumaczę, to takie coś dzięki czemu myślisz, i jesteś kimś więcej niż najzwyklejszą w świecie kolejną dupą do wyruchania. : )
 
Tchórzem, prawdziwym tchórzem jest tylko ten, kto boi się własnych wspomnień.
 
 
Znamy się czy nie ? kogo teraz to tak naprawdę obchodzi ? mamy własne życie , nie myślimy o sobie . tylko jeszcze czasem , gdy przypadkiem wpadniemy na siebie na ulicy serce zaczyna pękać , a w naszych oczach można zobaczyć tą cholerną tęsknotę , za tym co było kiedyś. jednak wszystko i tak sprowadza się do krótkiego , oschłego : cześć , i wzroku wbitego w podłogę . : )
 
Link ; 
http://www.youtube.com/watch?v=mTX_NRkSosc
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .