Całkowita liczba wyświetleń stron ;

wtorek, 29 listopada 2011

Opisy - ( Śmieszne, Wesołe i Pozytywne ) .




# Wstając rano,patrząc w lustro myślisz sobie co ten geniusz dziś wymyśli :)

# Koniec żartów który zgapił ode mnie opis?? 

# Nie cierpie grawitacji.... Chciałabym skoczyć z dachu i polecieć...  

# Zaczynam wierzyć w przypadki... Co gorsze zaczynam je lubić...:))))

# Kocham siebie a najbardziej swój tyłek

=(^;^)= grzeczne koteczki już śpią...::ZzzZ::..

# KoChAm WaS .. A DlAcZeGo ? Bo ChYbA mAm WiElKiE SeRcE :P

# Są ludzie............chwile .........mugole............i DEBILE>>>>>>>>

# ŻyCiE JeSt PiĘknE Gdy ŻyĆ sIę UmIe<aJaTerazBawieSięCałyCzas>

# Kocham Cie w poniedziałki , wtorki, środy, czwartki, piątki ...soboty  ale w niedziele NiE (mam wolne) :D

# Uwaga !! Myśle !! nie zakłucać mi fal prosze :P

# Smerfastycznie!!

# Zwolnij!!! bo nigdy nie wiesz co się czai za następnym zakrętem...;]

*****żyCiE mNiE rUcHłO :D*****

# jest noc , a ja niewyspany i znów dostane jedynkę i tak mija dzień cały .

#Twoj lekarz zlecil Ci rozmowe ze mna :D

<---Widzisz??!! Slonce swieci:D

# Kobiety są z Wenus a faceci z linuxa - trudni w użytkowaniu

# Mam cię w pewny miejscu, ale na pewno nie w sercu, mam cie tam gdzie... plecy konczą się =]



# UWAGA!ten opis jest przeznaczony dla osób pełnoletnich




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .