Całkowita liczba wyświetleń stron ;

poniedziałek, 28 listopada 2011

Opisy (Miłosne ,Smutne , ..) .


- Kooocham ciiię !
-Coooo ? ! 
-W googlach sobie wpisz jak nie rozumiesz ! ! ! !

* Godzinami szukała pretekstu by dopisać gwiazdkę przy dwukropku . . . 

* Dzięki Tobie uśmiechałam się do ekranu telefonu w drodze na przystanek, do szkoły, do domu. a ludzie tak dziwnie się patrzyli, jakby uśmiech był czymś niecodziennym. opowiedziałabym ci całe moje nudne życie, a Ciebie nie stać nawet na „cześć”, gdy mijamy się na ulicy...

:(


















Wszystko było szaleństwem… Chwila, która będziemy żyć wiecznie
Zaciągam się powietrzem… Skarbie, przez Ciebie mam dreszcze
Chcę być tą, o której marzysz i śnisz, tą upragnioną… Chcę być twoją żoną
Wolę marzyć i śnić, że świat może piękniejszym być…
Sam nie wiesz czego chcesz. Nikt nie będzie wiedział za Ciebie
Przepraszam za moją naiwność. Za to, że nie myślę realnie i za to, że Cię pragnę…
Czuję, że się zakochałam… nie mogę się tylko zdecydować… w kim?

 #♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#♥#
 
Upić się szczęściem, by nie płakać więcej…
Wszyscy walczą o pokój, aż krew tryska
Na łące.. szukam kwiatów, które maja twój zapach
 I wiedzieć chciała, kim naprawdę była… kogo kochała i dlatogo żyła
Widzisz tyle, ile jesteś w stanie nazwać
Kiedy z serca płyną słowa, uderzają z wielką mocą…
To moje życie, tak, to moja droga, z uśmiechem budzę się,każda chwila jest nowa .

2 komentarze:

  1. Anonimowy13:39:00

    Τhesе are tгuly ωondеrful
    ideas іn on the topic of blogging. Υou
    have touchеd ѕome fastidiоus faсtors herе.
    Αny ωаy keеp up wrinting.

    my ωeb page; visit this website link

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .