Całkowita liczba wyświetleń stron ;

poniedziałek, 28 listopada 2011

Opisy ( Fałszywi , Wulgarne ;D )

* Przestaniesz się szmato sama wpierdalać w cudze życie czym mam ci w tym pomóc? -,-

* Suko, prędzej czy później to cię zgubi,
  Gdy jednemu mówisz kocham, piszesz smsy z drugim..   

* Bo dwie twarze każdy ma, jedną tylko on sam zna...

* Już wiem kto jest kim... A kto jest nikim...

 
* Człowiek jest wart tyle, ile warte są jego słowa...

*Uważaj,nie stwarzaj okazji szujom,wciąż krążą,wypatrują...


*Nie jeden raz się przejechałam na osobie zaufanej...


* Myślałam, że ją znam. Myliłam się... Jest przyjaźń szczęśliwa i niestety ta fałszywa.. 

 

* Prawdziwych przyjacioł poznaje sie w biedzie, a fałszywych poznałam niedawno.


* PIERDOLE TE FAŁSZYWE TWARZE KTÓRE NIENAWIŚCIĄ DARZE !!!! 



* Dziękuje tym , co :Są...Będą...Byli! Pierdole tych , co się odwrócili !!

* Dwulicowość, ja ją widzę ,  ja ją czuję , bo nie jeden raz się przejechałem na osobie zaufanej :( ..

1 komentarz:

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .