Całkowita liczba wyświetleń stron ;

wtorek, 29 listopada 2011

Opisy (dialogowe , różne .)

- Co mam zrobić żebyś mi wybaczyła?
- Kup mi jacht.
- Ee ee... ale ... po co Ci jacht?
- No jak mnie wkurzysz to sobie popłynę.


-znów to robisz.!
-co?!
-mącisz mi w głowie. <33


`Po kolorowych zakrętach . ; D



..ej ale ja bardziej love niż ty love.
bo ja Love Love a ty tylko Love,..
więc wiesz ej.. samo Love to jest nic,
w porównaniu do tego ,
że ja naprawdę Love Love. ♥


-Ja jestem idealna i najlepsza !
-Pff.Ty poprostu jestes najladniesza!

 

bo teraz należymy do siebie (...)
jesteś częścią mnie
i serio, życie bez ciebie byłoby beznadziejne.'


-Zagramy w "ence pence"? 
-A po co?
-Bo jeśli zgadniesz w której ręce trzymam żeleka to możesz odejść.
Jak nie zgadniesz zostaniesz ze mną na zawsze.
-Ale ty nie masz żadnego żelka.!
-Wiem...  

- nie chodzi o to, że go kocham.
- a nie kochasz?
- oj, kocham. Jak cholera.
  
Krzycz.!
- Ale co.?
- Obojętnie.!
- Kocham Cię...
- Agresywniej.!
- Kocham Cię Kur.wa.! xD




- Wiesz ja będę się starał robić wszystko dla Ciebie. :)

- Nie trzeba wszystko..

- A co Ci wystarczy?
– Tylko mnie kochaj..
- Hehe i tylko tyle?; )
. – To aż nadto..
- Malutko bo to jest bardzo proste Ciebie Kochać. 

- zimno mi.

- przecież jest około 20 stopni.
- w serce mi zimno... 


-Kocham Cię.

- ... (cisza)
-wiedziałem.
-co?
-zawsze tak reagujesz.
-jak?
-wolisz ciszę, niż prawdę.


- opisz mi swój ideał ?

- ideałów nie ma...
- więc nie masz marzeń ? nie wyobrażasz sobie kogoś dla kogo mogłabyś zwariować...??
- Nie muszę !
- jak to ?
- ja już zwariowałam ... 


połaskotał ją.

- Nie ! przestań ! przestań !
pocałował ją.
- nadal mam przestać ?


- Zrobiłem coś nie tak?

- Nie, wręcz przeciwnie. Doprowadzasz mnie do szaleństwa.' 

-Czy ty wiesz, że...-rozpoczęła.

-Wiem-odpowiedział-bo ja też.
Przez chwilę milczała, nie wiedząc, czy dokończyć zdanie, czy pozostawić to, co chciała powiedzieć w zawieszeniu.
-Co ty też?-zapytała w końcu.
-Ja ciebie też kocham-powiedział.
-Chciałam zapytać, czy wiesz o tym, że zmieniłeś całe moje życie?
-Ty moje też zmieniłaś, cokolwiek to miałoby znaczyć



- Miałeś zadzwonić, przecież wiesz jak mi zależy..
-Oszalałaś?! Po co miałem dzwonić, skoro mogłem przyjść i Cię zobaczyć? Właśnie dlatego tu jestem.
-Dlaczego?
-Z miłości Moja Mała, z miłości.


-Daj spokój mała...

-mała to jest twoja pała!!! xD




"-Czy chociaż wiesz, że ona ma sześć różnych uśmiechów?
-Ma sześć uśmiechów?
-Tak. Pierwszy, gdy coś ją naprawdę rozśmieszy.
Drugi, gdy śmieje się z grzeczności.
Trzeci, gdy snuje plany.
Czwarty, gdy śmieje się sama z siebie.
Piąty, gdy czuje się niezręcznie.
I szósty, gdy...
Szósty, gdy Go widzi..."  






- jak Ty sie odzywasz mloda damo?                         

-sorki, jak dostaje cioty zaczyna mnie nosić.
  

-Uszy do góry.
-A nosek też?
-Też. I obydwa kąciki ust ;D




Chce Nobla , rozumiecie !?
Jeszcze nikt nie miał tak perfekcyjnie wyjebane na życie jak ja !

-co ty tu robisz o tej porze

-moge o to samo Ciebie zapytać; )
-wiesz że tak myślałem że dokładnie to napiszesz?'



-nigdy w życiu! - wykrzyknęła, po czym
pokazała światu środkowy palec.

2 komentarze:

  1. Anonimowy18:01:00

    barzo fajny post
    pozdrowienia dla autorki

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są ;) Bardzo mi się podobają;p

    OdpowiedzUsuń

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .