Całkowita liczba wyświetleń stron ;

środa, 30 listopada 2011

Mieszanka ;D

* I ten twój wzrok w stylu 'no chodź tu do mnie'

*Każdy papieros Ma Nie powtarzalny smak... 

* Wiesz Czemu życie jest takie dziwne?

* Bo ma Słodko gorzki smak

Gdyby miało nie być Jutra?
pocałowałabym Cie w Usta ,by poczuć smak życia:D

Tylko Miłość potrafi taki pejzaż,gdzie rozkwitają kolory nad szumiącą rzeką


 I Give You Me Heart

Zdradzona
Okłamana
Okradziona z Uczuć,
Ale zyje

Dobre Wino i łądna Kobieta to dwie miłe trucizny:D

 

Zaciagam Się Toba chodz Nie palę,uzależniaj Mnie dalej

 
Palę papierosa i patrzę w twoje oczy, myśląc, że to piekło w mojej głowie nigdy się nie skończy...'


 
każdy papieros z Tobą jest najlepszym posiłkiem w ciągu dnia.

 

Dobra Idz na Frytki Ch*ju Brzydki 



 

zgasiłabym cię, ale gówno się nie pali.



A dla Ciebie Mała Liczy Sie dobra Fura i komóra..
A co On ma w środku.?


Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.

Znowu powiedział "nie".

Zapytała wiec jeszcze raz:

" Jestem w twoim sercu?"

Powiedział "nie".

Na koniec się zapytała: "Jakbym

odeszła, to byś płakał za mną?"

Powiedział, ze "nie".

Smutne - pomyślała i odeszła.

Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie

lubię Cię, Kocham Cię;* Dla

mnie nie jesteś ładna, tylko

piękna...Nie jesteś w moim

sercu, jesteś moim sercem.

Nie płakałbym za Tobą, tylko

umarłbym z tęsknoty."

 

 

You are the most wonderful friend, in the entire human crowd, since apart from your tears, also you understand my sadness and tears...



Jesteś najwspanialszą przyjaciółką, w całym ludzkim tłumie, ponieważ oprócz łez swoich, także mój smutek i łzy rozumiesz..

 

 

 

Oj Kotku a ty wciąż się łudzisz,że Miłość Istnieje...?
Gówno prawda... istnieją tylko frajerzy którzy Cię o tym zapewniają
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Siemka ; )))

Jeżeli Już Komentujesz NIEE REKLAMUJ SWOJEGO BLOGA ;)


Zostawisz Komentarz -> Wejdę I Skomentuje Również Twój Post

Pozdro . ! ;xx


Claudiqqq .